גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


תתחילו להזיע

אם אנשים מתרחקים מכם פתאום באמצע היום, כדאי שתבדקו באיזה דיאודורנט השתמשתם בבוקר. אולי הבטיחו לכם "הגנה ללא הפסקה" או "24 שעות של יובש ורעננות", אבל הנסיינים שלנו גילו כי רבים מהמוצרים לא עומדים אפילו בחצי מזה. שלא לדבר על הכתמים שנשארו על הבגדים

נורית קדוש ואיילה הורוביץ | 17/8/2007 9:00 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
יצרניות הגלידות והמשקאות הקלים לא לבד: בין החברות שמצליחות ליהנות מהחום ומהלחות המאפיינים את הקיץ הישראלי לא נפקד מקומן של יצרניות הדיאודורנטים, שהם מוצר חובה לכל מי שמנסה להתמודד עם מזג האוויר השרבי. את העלייה במכירות הדיאודורנטים בקיץ - בשיעור 25% - ניתן לייחס, כאמור, לשימוש התכוף יותר במוצר, אבל ללא ספק גם למגוון העצום של המותגים והסוגים השונים שיוצאים לשוק: החל בדיאודורנט הרול און הוותיק, דרך הספריי והסטיק וכלה אפילו בדיאודורנטים במרקם ג'ל.

ובכל זאת, מסקר שערכה יוניליוור ישראל, יצרנית ומפיצת מותגי הדיאודורנט "דאב" ו"אקס", מתברר כי הדיאודורנטים אינם נמצאים בכל בית בישראל. על?פי נתוני נילסן, שיעור משקי הבית בארץ שיש בהם דיאודורנט לנשים הוא 52%, ושיעור משקי הבית שיש בהם דיאודורנט לגברים הוא 38%. מדובר בנתונים נמוכים ביחס לעולם המערבי.

מי שכבר משתמש בדיאודורנט מפתח נאמנות גבוהה למותג ולפורמט (ספריי, רול און, סטיק). ריח והרגל הם שני הגורמים העיקריים האחראים להעדפתו של מותג מסוים.

עלפי הסקר, הישראלים משתהים מול מדף הדיאודורנטים זמן רב יחסית - פי 3 מהצרכנים בחו"ל. רוב הזמן הזה מוקדש להתלבטות לגבי הריח. רוב קניות הדיאודורנטים הן מתוכננות, ורוב הצרכנים קונים דיאודורנטים לעצמם. רק 12% מהדיאודורנטים לנערים ו-6% מהדיאודורנטים לנערות נקנים על ידי הוריהם, אולם גם אז ההורים בסך הכל פועלים לפי ההוראות שקיבלו בבית.

מבחינת ההעדפה של פורמט מסוים, הרי ש-33% מהנשים מעדיפות ספריי, 29% מהן מעדיפות דיאודורנט רול און, 24% מעדיפות סטיק, 11% מעדיפות ג'ל ו-3% מעדיפות קרם. 48% מהגברים מעדיפים דיאודורנט ספריי, 24% מהם מעדיפים ג'ל, 21% מעדיפים סטיק ו-7% מעדיפים דיאודורנט רול און.

המשותף לכל המוצרים הללו הוא ההבטחה הבלתי מתפשרת לספק הגנה במשך שעות רבות, וחלק ניכר מהיצרנים מתחייבים לספק הגנה במשך 24 שעות. הבטחה נוספת שמסייעת מאוד למכור את המוצרים היא שהדיאודורנט אינו מכתים את הבגדים.

ביקשנו לבדוק עד כמה היצרנים עומדים בהבטחות, ועשינו זאת באמצעות נסיינים שהשתמשו בדיאודורנטים במשך כמה ימים, הן במהלך פעילות שגרתית והן במהלך פעילות פיזית מאומצת או פעילות ספורטיבית. אחרי שהם מרחו, התיזו, גלגלו ושפשפו 15 דיאודורנטים שונים, התברר כי אף אחד מהם לא מגן במשך 24 שעות וכי גם הפרשנות למונח "שעות רבות" גמישה מאוד במקרה הזה - וזה עוד לפני שמדברים על הכתמים שחלק מהמוצרים השאירו על בגדי הנסיינים.
נשים

"ספיד סטיק 24/7" ג'ל
היצרן: "מספק הגנה ללא הפסקה 24 שעות ביממה".
בפועל : הצליח לעמוד באתגר בצורה טובה למדי במשך כמה שעות, אך לא עמד בהבטחה להגן במשך 24 שעות.
המחיר: 31 שקל.

 "דאב" רול און
היצרן: "מכיל 25% קרם לחות".
בפועל : התאפיין בניחוח עדין וחלש. תחושת הר?עננות לא נשמרה לאורך זמן, ובימים חמים במיוחד היה צורך לשוב ולהשתמש בו לעתים תכופות למדי.
המחיר: 22 שקל.

ספריי "נושם", קרליין
היצרן: "24 שעות הגנה, ורעננות במשך כל היום. 100% אפקטיביות במשך 24 שעות".
בפועל : בעל ניחוח חזק למדי, שסיפק תחושת הגנה ויובש בחלק ניכר מהיממה - אך בחום ולחות גבוהים הוא לא סיפק הגנה במשך 24 שעות.
המחיר: 18 שקל.

רול און "צמחי מרפא", ד "ר פישר
היצרן: "נוסחה אופטימלית עם צמחי מרפא להר?גשה יבשה ורעננה".
בפועל : טוב עשה היצרן שלא התחייב להגנה ארוכת טווח, שכן כעבור שעות ספורות האפקטיביות של הדיאודורנט התפוגגה כלא היתה. בנוסף, החומר לא התייבש על העור באופן מיידי וגרם תחושה לא נעימה.
המחיר: 17 שקל.

סטיק "בוקג'", לנקום
היצרן: "דיאודורנט עדין ואפקטיבי, נטול אלכוהול".
בפועל : לדיאודורנט ריח נעים ועדין, הוא מספק תחושת יובש ולא מכתים את החולצה. עם זאת, הוא לא מחזיק מעמד זמן רב, אף שעל המוצר מצויה הבטחה להגנה במשך שעות רבות.
המחיר: 110 שקל.

גבישי קריסטל, לאוקסיטן
היצרן: "הרכב ייחודי הפועל ביעילות ולאורך זמן".
בפועל : הדיאודורנט, המופק מסלעי גרניט, אמור למנוע ריחות לא נעימים באמצעות הרטבה במים ושפשוף קל של המקום. הוא נטול ריח

ומתפרק בקלות לשביבי קריסטל, שהשימוש בהם אינו נוח. למרות ההבטחה כי המוצר יפעל ביעילות לאורך זמן, לאחר שעות אחדות היה צורך בשימוש חוזר. המחיר: 99 שקל ל-100 גרם.

ספריי פנינה רוזנבלום
בפועל: למרות היעדר ההבטחות, הדיאודורנט בעל הניחוח העדין והנעים פעל במשך חלק ניכר מהיממה ואף בעת מאמץ גופני. עם זאת, הדומיננטיות של האלכוהול הפריעה לנסיינית.
המחיר: 35 שקל.

קרמה ג'ל
היצרן: "מעניק הגנה למשך 24 שעות".
בפועל : דיאודורנט שקוף ונעים, אך ההבטחה להגן במשך 24 שעות לא קוימה.
המחיר: 24.9 שקל .

גברים

ג'ילט רול און
היצרן: "מספק הגנה וגורם להרגשה רעננה לאורך כל היום".
בפועל : המוצר מספק הגנה טובה במשך שעות רבות - אך לא במשך יום שלם. יתרונו בכך שאינו מכתים את החולצה. האריזה נוחה לשימוש.
המחיר: 22 שקל.

"ספיד סטיק 24/7" ג'ל
היצרן: "מספק הגנה מפני זיעה וריח ל-24 שעות".
בפועל : התגלה כעמיד לאורך זמן - אך לא במשך 24 שעות. הדיאודורנט סיפק תחושה יבשה למדי וגם אין לו ריח דומיננטי, אך לדברי הנסיין הוא הותיר כתם צהבהב קל על החולצה הלבנה.
המחיר: 36 שקל.

ג'ילט ספריי
היצרן: "דיאודורנט ספריי אנטי פרספירנט להגנה מתמשכת מפני ריח זיעה, עם ניחוח מרענן לאורך זמן".
בפועל : היצרן אמנם לא מתחייב למספר שעות מסוים, אולם מבטיח הגנה ממושכת מפני ריח זיעה. הנסיינים דיווחו כי ההגנה הספיקה לשעות ספורות - אבל אפילו לא עד ששבו הביתה מהעבודה. בנוסף, אף שמדובר בתרסיס, הדיאודורנט הכתים שתי חולצות בכתמים לבנים שלא ירדו בכביסה.
המחיר: 19.7 שקל .

פה ספריי
היצרן: "דיאודורנט בניחוח גברי, הנשאר לאורך זמן. בעל פורמולה ייחודית המעניקה 24 שעות של רעננות אקטיבית והרגשה יבשה".
בפועל : ריח דומיננטי מאוד, שליווה את הנסיין במשך כמה שעות - אך לא העניק הגנה כמתחייב. יש להמתין כמה רגעים עד שהחומר מתייבש על העור.
המחיר: 16 שקל.

אדידס ספריי
היצרן: "למניעת הזעה ל-24 שעות. אינו מכתים את הבגד".
בפועל : בעל ניחוח מצוין שליווה את הנסיין במשך שעות רבות,גם בעת פעילות גופנית.החומר מתייבש תוך כדי ההתזה, לכן אין צורך להמתין לייבוש בטרם לבישת חולצה. האריזה נוחה לשימוש.
המחיר: 25 שקל.

אקס ספריי
היצרן: "ריח שנשאר לאורך זמן, מעניק הגנה אפקטיבית ומעוצב במיוחד כדי למשוך נשים".
בפועל : דיאודורנט בעל ניחוח דומיננטי מאוד, שנשאר על הגוף במשך רוב שעות היום. עם זאת, השימוש במוצר לא נוח: כדי לשחרר את החומר יש לדחוף את הכפתור, ולא ללחוץ עליו כמקובל. המנגנון לא לגמרי מותאם לצינורית שמובילה את החומר, והדבר גורם לכך שחלק מהספריי נוזל ולא מותז.
המחיר: 25 שקל.

"חלאבילין קרם דיאודורנט לנוער"
היצרן: "קרם דיאודורנט יחיד במינו, המונע לחלוטין ריח זיעה עד 7 ימים. מזג האוויר וכל סוגי הרחצה אינם פוגעים ביעילות התכשיר".
בפועל : הדיאודורנט אכן מנע ריח זיעה לאורך זמן, אך הוא לא מספק את תחושת הרעננות שמעניקים דיאודורנטים אחרים. הקרם סמיך ובצבע לבן, והכתים את הבגד.
המחיר: 45.6 שקל .

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''צרכנות''

לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים