גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


ראש בראש: הוט נגד יס

nrg מעריב בודק ומשווה את איכות השירות שמציעות לנו החברות השונות. הפעם: ביקשנו להתחבר לחברת הכבלים ולחברת הלווין במחיר הזול ביותר. התוצאה לפניכם

לירן דנש | 7/8/2007 15:27 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
כחלק מהתחרות העזה ביניהן, טורחות חברת הלוויין יס וחברת הכבלים הוט להדגיש שוב ושוב הן כי שימנו את שירות הלקוחות שלהן, והן כי השירות שהן מציעות מהיר יותר ומוזל יותר.nrg­מעריב בדק עבורכם כיצד מטפלות שתי החברות במצטרפים חדשים, ואיך ההצהרות עומדות במבחן המציאות.

התקשרנו והתעניינו בהצטרפות לחבילתי בסיס לשתי טלוויזיות, וניסינו לברר איזה מבצע מציעות החברות למצטרפים חדשים.
הוט

להוט התקשרנו לאחר שאיתרנו בקלות את מספר הטלפון של שירות הלקוחות דרך אתר החברה. לאחר התמצאות קלה ביותר במשיבון הקולי, המגיש שירות בשפה העברית וברוסית, ענתה לנו נציגה של החברה בתוך 10 שניות, שאלה באילו חבילה אנו מעוניינים ורשמה את פרטינו האישיים. לאחר מכן, היא העבירה אותנו לנציגה נוספת, שענתה בתוך 8 שניות בלבד.

הנציגה הציעה לנו חבילה בסיסית ללא ממיר דיגיטלי של 53 ערוצים וביניהם הוט 3, AXN, ערוץ 8, ערוצים 1,2 ו-10, ערוצי מוזיקה וילדים ב-159 שקל לכל חודש למשך שנתיים והתקנה בחינם. בנוסף, הוצעה לנו חבילה בסיסית של מנוי דיגיטלי ל-76 ערוצים הכוללים חבילת בידור, ערוצי ילדים

וערוצי ספורט ב-205 שקל לחודש ל-11 חודשים (חודש אחד בחינם).

כאשר שאלנו באשר לגובה הקנס על התנתקות מוקדמת מהחבילה, נתקלנו בחוסר ידיעה של הטלפנים שהעבירו אותנו מנציג לנציג במשך 5 דקות. לבסוף, נענינו כי הקנס על ההתנתקות הינו 480 שקל.

הודינו לנציגה, שהבטיחה להתקשר למחרת בערב ולבדוק האם אנו אכן מעוניינים במנוי, והתחייבה שכבר השבוע יגיע נציג של החברה להתקין לנו את הממיר. ובאמת, יום למחרת התקשרה הנציגה ושאלה האם אנו אכן מעוניינים להתחבר. כאשר ענינו בשלילה חשבנו שכאן תמה ההתקשרות עם הוט, אך גם ביומיים שלאחר מכן המשכנו לקבל טלפונים המזמינים אותנו להתחבר לחברה.

בשורה התחתונה - השירות בהוט היה מהיר יחסית. מספר הערוצים שמוצע הוא נרחב ומגוון.  החסרונות - העובדה שנציגי החברה המשיכו להתקשר ולהפציר בנו להתחבר, על אף סירובינו, וכן הקנס הגבוה יחסית על התנתקות מוקדמת. הציון: 7.5.

יס

לאחר השירות היעיל של הוט, התקשרנו לחברת הלוויין יס, שגם את מספר שירות הלקוחות שלה איתרנו בקלות באתר האינטרנט. לאחר המתנה ממושכת בת ארבע דקות ענה לנו נציג שירות. לאחר שניסינו להסביר לו באיזו חבילה אנחנו מעוניינים התנתקה השיחה בפתאומיות, לפני שהספקנו לתת לו את מספר הטלפון שלנו. לא התייאשנו והתקשרנו שוב. הפעם, ענה לנו נציג שירות בתוך 15 שניות בלבד.

מחיר חבילת הבסיס שהוצעה לנו (רק אחרי שהתעקשנו לשמוע עליה) הוא 199 שקל לכ-70 ערוצים הכוללים את ערוצי הסרטים, למשך שנה. מחיר המבצע שהוצע לנו הוא 215 שקל לחודש לחבילה של 100 ערוצים ובהם 1,2 ו-10, ערוצי הטבע, ערוצי הסרטים וחבילות הספורט. "זו החבילה הכי זולה שיש", מסרו לנו ביס.

הקנס על התנתקות לפני תום השנה לה התחייבנו עומד על 300 שקל.

גם ביס הזדרזו לבקש את מספר הטלפון על מנת לחזור ולבדוק האם אכן נסכים להתחבר לחבילה שלהם ואף התחייבו להגיע למחרת ביצוע העסקה ולהתקין את חבילת הלווין.

בשורה התחתונה: שירות הלקוחות הינו בינוני וטעון שיפור, בעיקר עקב זמן ההמתנה והניתוק הבלתי צפוי. מחיר החבילה סביר בהחלט ל-100 ערוצים מגוונים. הציון: 6.5.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים