גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


פנינה רוזנבלום מתמקצעת

אחרי שפתחה אקדמיה, מנסה רוזנבלום לכבוש את עולם הקוסמטיקה המקצועית: תנסה לבסס מעמדה בשוק שנשלט על-ידי ג'יג'י קוסמטיקס ומגלגל 100 מיליון שקל בשנה

נורית קדוש | 18/7/2007 8:38 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
אחרי שהצליחה לבסס את עצמה כמתחרה בתחום הקוסמטיקה, מנסה פנינה רוזנבלום לכבוש גם את זירת הקוסמטיקה המקצועית, הנשלטת על-ידי ג'יג'י קוסמטיקס ומגלגלת 100 מיליון שקל בשנה.

רוזנבלום מרחיבה את פעילותה, ולצד הקמת בית-הספר להכשרת קוסמטיקאיות היא משיקה קו מוצרים חדש שישמש אותן בעבודתן. קו המוצרים החדש כולל כ-30 מוצרים ב-4 סדרות. מוצרים אלה נועדו לתת מענה מלא לכלל הצרכים של הקוסמטיקאיות המקצועיות: סדרת אלפא הידרוקסי, סדרת ויטמין C, סדרת אנטי אייג'ינג רימונים ותכשירים לטיפול במכון.

כל התכשירים
בסדרה מיוצרים בתהליך פיתוח קפדני אצל מומחים. כדי להתחרות במוצרי ג'יג'י, המוצרים החדשים ישווקו במחירים מיוחדים לקוסמטיקאיות ויהיו תחרותיים ואטרקטיביים ביחס למוצרים האחרים בתחום.

לאחרונה השיקה רוזנבלום את "האקדמיה של פנינה רוזנבלום" - בית-הספר הגבוה למקצועות הקוסמטיקה והיופי. האקדמיה פועלת ברישיון משרד העבודה, וכל אחד מהבוגרים מקבל תעודות הסמכה ממשרד העבודה, תעודת הסמכה בינלאומית ותעודה מטעם האקדמיה. פנינה רוזנבלום מסרה: "המטרה שלי היא להביא את ניסיוני בתחום הקוסמטיקה גם לשוק המקצועי".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים