פנינה רוזנבלום מתמקצעת
אחרי שפתחה אקדמיה, מנסה רוזנבלום לכבוש את עולם הקוסמטיקה המקצועית: תנסה לבסס מעמדה בשוק שנשלט על-ידי ג'יג'י קוסמטיקס ומגלגל 100 מיליון שקל בשנה
רוזנבלום מרחיבה את פעילותה, ולצד הקמת בית-הספר להכשרת קוסמטיקאיות היא משיקה קו מוצרים חדש שישמש אותן בעבודתן. קו המוצרים החדש כולל כ-30 מוצרים ב-4 סדרות. מוצרים אלה נועדו לתת מענה מלא לכלל הצרכים של הקוסמטיקאיות המקצועיות: סדרת אלפא הידרוקסי, סדרת ויטמין C, סדרת אנטי אייג'ינג רימונים ותכשירים לטיפול במכון.
כל התכשירים
בסדרה מיוצרים בתהליך פיתוח קפדני אצל מומחים. כדי להתחרות במוצרי ג'יג'י, המוצרים החדשים ישווקו במחירים מיוחדים לקוסמטיקאיות ויהיו תחרותיים ואטרקטיביים ביחס למוצרים האחרים בתחום.
לאחרונה השיקה רוזנבלום את "האקדמיה של פנינה רוזנבלום" - בית-הספר הגבוה למקצועות הקוסמטיקה והיופי. האקדמיה פועלת ברישיון משרד העבודה, וכל אחד מהבוגרים מקבל תעודות הסמכה ממשרד העבודה, תעודת הסמכה בינלאומית ותעודה מטעם האקדמיה. פנינה רוזנבלום מסרה: "המטרה שלי היא להביא את ניסיוני בתחום הקוסמטיקה גם לשוק המקצועי".