כאל להבטיח
לקוחה של ויזה כאל הצטרפה למבצע שהבטיח לה תלושים בסך 250 שקל. אחר כך התברר - נציגת החברה טעתה, היא לא זכאית להטבה
לפני כחודשיים פנתה אל ע' נציגה של ויזה כאל והציעה לה לקבל במסגרת מבצע, כרטיס מועדון לרשת H&O, בהבטחה שתקבל תלושי קנייה בסך 250 שקל לקניות ברשת. "הנציגה הבטיחה לי כי אקבל את התלושים החדשים בדואר רשום הביתה וכי שנת החברות הראשונה במועדון הלקוחות – היא חינם. אם לא הייתי מקבלת הטבות אלה – כנראה שלא הייתי מצטרפת למועדון הלקוחות", מספרת ע'.
חלף חודש וע' נקראה להגיע לסניף הבנק כדי לקבל את הכרטיס החדש. כשהכרטיס בכיסה התקשרה ע' לוויזה כאל כדי לשאול לגורל התלושים המובטחים – פעמיים. "רק בפעם השנייה שהתקשרתי, נעניתי שכיוון שקיבלתי כבר הטבה זו בשנת 2002 – אינני זכאית לקבל את 250 השקלים שהובטחו לי. כיוון שדבר זה לא הובא לידיעתי בעת הקנייה – דרשתי פיצוי", מספרת ע'. ע' פנתה לשירות הלקוחות, שם הוסכם עמה שהיא צודקת וכי נציגת החברה טעתה כאשר הציעה לה את ההטבות. ע' המעודדת מהתגובה דרשה את התלושים, כפי שהובטח לה – אך נציג המכירות הבטיח לה שובר לארוחת בוקר בלבד.
ע' פנתה אלינו עם סיפורה וטענה כי המקרה שלה מוכיח חוסר אחריות וחוסר אמינות כלפי הלקוח. "לא ייתכן ששיכנעו אותי להצטרף בהבטחות שווא, ולאחר שנתגלתה הטעות לא פיצוי אותי אלא הציעו לי פיצוי נמוך מהתלושים שהובטחו לי".
בעקבות פניית צרכנות הוגנת, מסרה חברת ויזה כאל כי מדובר בטעות מצערת, והבטיחה כי ע' תקבל את התלושים המובטחים. ע', אגב, עדיין מחכה להם.
מהי "צרכנות הוגנת"
אתר "צרכנות הוגנת" נועד כדי לעזור ולהילחם לשיפור תרבות השירות. דרך האתר תוכלו להתלונן על שירות שלא קיבלתם או
על יחס לא הוגן. אנו ננסה להתגייס למענכם ולעזור לכם לקבל את השירות הראוי. לשליחת תלונות: אתר צרכנות הוגנת








נא להמתין לטעינת התגובות


