סטורנקסט - ספקית שירותי המידע העיקרית לשטראוס
במסגרת ההסכם שנחתם בין החברות, תשתמש שטראוס בנתונים שמספקת סטורנקסט על נתחי השוק, מחירים וזמינות מוצרים בחנויות
לדברי מיכל גור שביט, מנהלת האסטרגיה השיווקית של קבוצת שטראוס, "לאחר
בחינה מעמיקה של השחקנים בתחום בחרנו בסטורנקסט כספק מידע עיקרי. סטורנקסט מכסה את מרבית השווקים בהם אנו נמצאים, כולל השוק הפרטי וחנויות הנוחות".
בועז משען, סמנכ"ל השיווק בסטורנקסט הוסיף כי "אנו שמחים על בחירתה של קבוצת שטראוס ועל הרחבת שיתוף הפעולה עם כל גורמי הקבוצה".
המידע השיווקי של סטור נקסט מבוסס על נתוני מכירות בחנויות המזון בהיקף שנתי של למעלה מ-23 מיליארד שקל.