הוט מעלה מחירים
החברה מעלה תעריפים בשיעור של 1.9% ללקוחות הנמצאים במסלול של בסיס + 3 חבילות. תתמקד במכירת חבילות ה-Triple Play הכוללות שירותי כבלים, טלפון ואינטרנט
בהוט מדגישים כי לא יחול שינוי במחירי הטלפון והאינטרנט של החברה. בנוסף, מחיר חבילת הבסיס ומחיר חבילות ה-Triple Play (הכוללות שירותי כבלים, טלפון ואינטרנט) נותרו כשהיו. עדכון המחירים אינו חל על לקוחות קיימים הנמצאים במסלולי מבצע והתחייבות, או במסלול בסיס +5 חבילות, ובמסלולי העולם הרחב ופלטינום.
במקביל לעדכון התעריפים ממקדת הוט בימים אלו את מאמציה במכירת חבילות ה-Triple Play, חבילות תקשורת אשר לדברי החברה מבטיחות חיסכון של עד אלפי שקלים לשנה על הוצאות הטלוויזיה הרב-ערוצית, הטלפון הקווי והאינטרנט למשפחה.
מגמה זו של איחוד מספר שירותי תקשורת תחת ספק אחד מתרחשת בשנתיים האחרונות בחברות התקשורת הגדולות בעולם, ביניהן: AT&T ו-Comcast בארה"ב, France Telecom בצרפת וחברת הכבלים האנגלית- virgin media.
לדברי יוסי לובטון, סמנכ"ל שיווק הוט: " היתרון של לקוח Triple Play בהוט על פני לקוחות של חברות אחרות הוא חד משמעי. ראשית, הוט מבטיחה לספק את השירותים הטובים והמתקדמים ביותר המוצעים בשוק בכל תחום – טלוויזיה רב ערוצית, טלפון קווי ואינטרנט מהיר. שנית, המנוי מקבל את כל השירותים מחברה אחת, כך הוא שולט טוב יותר בהוצאות התקשורת הביתיות ומונע בזבוז מיותר. הוט תתמקד מעתה ביתר שאת במכירת חבילות "טריפל" ללקוחות חדשים ובהעמקת המכירה ללקוחות החברה שעדיין לא צורכים ממנה את כל שרותי התקשורת".