מקדונלד'ס נגד ה-"מק-ג'וב"
הרשת יוצאת בקמפיין נגד ההגדרה במילון אוקספורד, שלפיה עבודה ברשת - "מק-ג'וב" היא עבודה בשכר נמוך ללא אפשרות קידום
המונח "מק-ג'וב" נתבע בשנות השמונים וצבר פופולריות, בין השאר, בעקבות הופעתו בספר "דור האיקס" של הסופר דאגלס קופלאנד. מקדונלד'ס עצמה אף השתמשה בשנה שעברה בסיסמה "not bad for a McJob" בפרסומות לגיוס עובדים,זאת בניסיון לנטרל את המונח מהשימוש השלילי הפופולרי, ללא הצלחה יתרה.
לטענת הרשת, הגדרה מילונית זו מעליבה מאוד את עובדיה. הקמפיין הנוכחי של מקדונלד'ס נגד המונח זכה לתמיכתם של אנשי עסקים ידועים, בהם סר דיגבי ג'ונס, לשעבר ראש קונפדרציית התעשייה הבריטית, דייוויד פרוסט, מזכ"ל תא המסחר הבריטי וקווין הוקינס, ראש ארגון הקמעונאות הבריטי. במכתב שפורסם במוסף העסקים של עיתון ה"פייננשל טיימס" כתבו אנשי העסקים כי הם מאמינים שההגדרה במילון הינה "לא מעודכנת, אינה קשורה למציאות וחשוב ביותר - מעליבה מאוד את העובדים המסורים והמוכשרים שמשרתים את תושבי בריטניה מדי יום".
לדבריהם, יש לשנות את הגדרת המונח כך שתשקף עבודה מאתגרת ומתגמלת, אשר מציעה אפשרויות אמיתיות לקידום הקריירה וכישורים אשר נשארים לכל החיים.
במקביל לפרסום המכתב יצאה הרשת בעצומה הקוראת לשינוי ההגדרה המילונית, שתופץ באינטרנט ובמסעדות ברחבי בריטניה.