מעולם המדים לתחום הניידים
האלופים במיל' גיורא איילנד ויום טוב סמיה משיקים מיזם אינטרנט בשם "פלאזול", שיסייע ללקוחות הסלולר לחסוך בהוצאות החודשיות
איילנד אמר היום כי "בין 5%-10% מההוצאות של משפחה בישראל הן על החשבונות הסלולריים. מדובר בבעיה צרכנית כללית, שכן כיום אין תחרות אמיתית בין החברות, הרווחים שלהן עצומים ואין שקיפות אמיתית ללקוח שמתקשה להבין איזו תוכנית היא המתאימה לו ביותר. הפער יכול להגיע לסכומים גבוהים מאוד, ולכן בחרנו להיכנס לנישה זו".
האלוף במיל' סמיה התייחס לזמינות של מכשירי הטלפון הניידים ואמר כי "באחרונה מכשיר הסלולר נהפך למצרך מבוקש כמעט כמו אוכל. לצערי, רצון בני המשפחה להיות מקושרים זה לזה הביאה לכמות מכשירים מטורפת ולאחוז חדירה של כ-118%. אנחנו למעשה לקחנו את הנשק של חברות הסלולר והפכנו אותו לחליפת המיגון של הצרכנים".
מבדיקה שערכה החברה עולה שלמעלה מ–75% מהצרכנים הפרטיים עשויים לחסוך בממוצע כ–37% מעלויות החשבונות הסלולריים שלהם מדי חודש. במונחים כספיים מדובר על חיסכון של כ–3,600 שקל בממוצע למשפחה בשנה, וזאת ברוב המקרים ללא צורך לעבור למפעיל סלולרי אחר.
אפליקציית המחשב שפיתחה החברה מאתרת את תוכנית התמחור הזולה ביותר ללקוח, מכלל התוכניות המוצעות לו על ידי חברות הסלולר, על פי מאפייני השימוש שלו והרגלי הצריכה. זאת תוך שימוש בנתוני השיחות שביצע המנוי בחודשים האחרונים. בחברה מציינים כי לאור תהליך ניוד המספרים, אשר יאפשר למנויי הסלולר לעבור בין המפעילים בלי לוותר על מספר הטלפון, קיימת חשיבות לכך שלצרכן יהיו כלים לבדוק את התוכניות המוצעות ולדעת מהי התוכנית המתאימה לו.
אתר האינטרנט של החברה ייתן לנרשמים לשירות דוח מצב ללא תשלום, אשר יציג לו את פוטנציאל החיסכון שלו במעבר לתוכנית אחרת. דוח מפורט, הכולל את שמות ופרטי התוכניות המומלצות יינתן תמורת תשלום של 50 שקל בתוספת מע"מ. לקוחות שיבקשו לייפות את כוחה של החברה לפעול בשמם מול מפעילי הסלולר כדי להחליף תוכנית או לעבור למפעיל אחר, ישלמו גם הם 50 שקל בתוספת מע"מ.