גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


רעבים לפיצה

ערב לפני הסדר ענת ובן זוגה בסך הכל רצו לאכול פיצה דומינוס. לאחר שלוש שעות המתנה וכמה שיחות זועמות - הלכו בני הזוג לישון כשהם פגועים ורעבים

לירן דנש | 4/4/2007 14:40 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ענת ובן זוגה ניקו צבעו במשך יום שלם את ביתם לקראת חג הפסח. בשעת ערב מוקדמת החלו השניים לחוש רעבים והחליטו לחגוג את היום האחרון בו ניתן לאכול חמץ - בזלילת פיצה ענקית עם פטריות.

ענת הנלהבת והרעבה התקשרה לסניף דומינוס הקרוב לביתה, סניף לב הפארק ברעננה, והזמינה בכרטיס אשראי פיצה גדולה לה ולחברה הרעב אף יותר. נציגי הסניף התחייבו להגיע בתוך כ-40 דקות והזוג הצעיר המתין בכיליון עיניים לשליח.

חלפה שעה. ענת התלבטה אם לצלצל שוב לסניף, אך בן זוגה דחק בה לבדוק מה עלה בגורל ארוחת הערב שלהם. השניים התקשרו ונדהמו לשמוע כי עובדי הסניף מכחישים שהתקבלה אצלם הזמנה מבני הזוג, וכי התשלום שעשו בטלפון לפני כשעה - כלל לא נקלט במחשב. לאחר ויכוח של כרבע שעה "נזכרו" עובדי הסניף בהזמנה ואחראית המשמרת הבטיחה להם שהפיצה תגיע עוד כחצי שעה וכי בני הזוג לא יחוייבו עבור הפיצה.

חלפה שעה נוספת. בני הזוג עודם רעבים. השניים התקשרו שוב לסניף לב הפארק ברעננה ודרשו לשוחח עם המנהל. לאחר חילופי צעקות ההדדיות והאשמות מצד עובדי הסניף לגבי התנהגות בני הזוג - צעק המנהל ערן בבוטות לשפופרת הטלפון כי הפיצה תגיע בעוד כחצי שעה - וטרק לבני הזוג ההמומים את השיחה.

הפיצה מעולם לא הגיעה, ובני הזוג נותרו רעבים  -  ובעיקר ממורמרים על היחס המזלזל שקיבלו כלקוחות.

ענת אמרה כי היא אינה רוצה פיצוי כספי כלשהו אלא רק שהעובדים ילמדו כיצד להתנהג עם לקוחות אחרים באופן ראוי. "אני למדתי את הלקח ולא אזמין יותר פיצה דומינוס. אני רק רוצה להזהיר לקוחות אחרים מפני היחס המשפיל", מסכמת ענת.

ומה נמסר מהחברה בתגובה לסיפורה של ענת הרעבה? מנכ"ל דומינו'ס פיצה ישראל, אסף גרינברג הסביר בתגובה לטענות של ענת ובן זוגה הרעבים כי "בשל תקלת תוכנה חריגה בסניף הפארק ברעננה - חל שיבוש בהזמנתה של הגברת ענת להב". לדברי גרינברג, העניין טופל מיידית על ידי מנהל הסניף שהציע לבני הזוג פיצוי בדמות ארוחה חינם באחד מסניפי הרשת.

"הננו סמוכים ובטוחים כי חוויתם הבאה מהשירות של רשת דומינו'ס פיצה תיזכר כנעימה", אמר גרינברג, אולם לגבי טענתה של ענת על היחס המזלזל לו זכתה, סירב להגיב.
מהי צרכנות הוגנת?

nrg "צרכנות הוגנת" שם לעצמו למטרה לעזור בשיפור תרבות השירותים שניתנים בארץ. דרך האתר כולכם יכולים להתלונן על עוולה שנגרמה לכם, על שירות שלא קיבלתם או על יחס לא הוגן. לאחר מילוי הפרטים, תלונתכם

תועבר ישירות לגוף עליו אתם מלינים והגוף ישיב לפניותיכם באמצעותינו. באם נראה שאכן נגרם לכם אי-צדק משווע, נתגייס למענכם ואולי גם נפרסם את המקרה ב-nrg כלכלה.

לשליחת תלונה היכנסו לאתר: צרכנות הוגנת

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים