גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


קונים הכי הרבה: תירוש ובשר על האש

פדיון המכירות לקראת פסח צפוי להגיע לכ-166 מיליון שקל. המוצרים הנקנים ביותר: מצות, יין, בשר ובונבוניירה

איילה הורביץ | 28/3/2007 14:52 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
הפדיון ממכירת המוצרים בשוק המאורגן והפרטי (לא כולל פירות וירקות) עלה ב-2006 בחודש הסמוך לפסח בכ-155 מיליון שקל (שהם כ-50% גידול) והסתכם בכ-470 מיליון שקל, כך עולה מסקירה שנערכה באיגוד לשכות המסחר על-פי נתוני סטורנקסט.

ראובן שליסל, יו"ר ענף המזון באיגוד, מעריך כי לאור תחזיות הצמיחה במשק לשנת 2007, צפוי פדיון המכירות של המזון בחג הפסח 2007 בשוק הפרטי והמאורגן לגדול בשיעור של כ-5%-7% בהשוואה לפסח בשנה שעברה, ולהגיע לכ-166 מיליון שקל.

הפדיון מרכישת מצות עלה אשתקד משמונה מיליון שקל בחודש רגיל ל-39.2 מיליון שקל בחודש הפסח (גידול של 392%). מוצרים נוספים שצריכתם עלתה באופן ניכר בתקופת הפסח הינם: יינות תירוש שרשמו עליה של 104%, מוצרי בשר על האש שגדלו ב-93%, בונבוניירות וחבילות שי אשר גדלו ב-47%, ממרחים שגדלו ב-40%, ויינות שולחניים אשר רשמו גידול בשיעור של 29%.

מהסקירה עולה כי גם מוצרי NON-FOOD רשמו עליות בולטות לקראת פסח לעומת חודש רגיל - מברשות שיניים רשמו עליה בשיעור של 52% וכלים חד פעמיים רשמו גידול בשיעור של 33%.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים