קונים הכי הרבה: תירוש ובשר על האש
פדיון המכירות לקראת פסח צפוי להגיע לכ-166 מיליון שקל. המוצרים הנקנים ביותר: מצות, יין, בשר ובונבוניירה
ראובן שליסל, יו"ר ענף המזון באיגוד, מעריך כי לאור תחזיות הצמיחה במשק לשנת 2007, צפוי פדיון המכירות של המזון בחג הפסח 2007 בשוק הפרטי והמאורגן לגדול בשיעור של כ-5%-7% בהשוואה לפסח בשנה שעברה, ולהגיע לכ-166 מיליון שקל.
הפדיון מרכישת מצות עלה אשתקד משמונה מיליון שקל בחודש רגיל ל-39.2 מיליון שקל בחודש הפסח (גידול של 392%). מוצרים נוספים שצריכתם עלתה באופן ניכר בתקופת הפסח הינם: יינות תירוש שרשמו עליה של 104%, מוצרי בשר על האש שגדלו ב-93%, בונבוניירות וחבילות שי אשר גדלו ב-47%, ממרחים שגדלו ב-40%, ויינות שולחניים אשר רשמו גידול בשיעור של 29%.
מהסקירה עולה כי גם מוצרי NON-FOOD רשמו עליות בולטות לקראת פסח לעומת חודש רגיל - מברשות שיניים רשמו עליה בשיעור של 52% וכלים חד פעמיים רשמו גידול בשיעור של 33%.