שופרסל: גידול של 53% ברווח הנקי
הרווח הנקי של החברה ב-2006 הסתכם ב-121 מיליון שקל. הכנסות החברה גדלו ב-38% בהשוואה ל-2005. יו"ר שופרסל: פועל יוצא מהמהלכים האסטרטגיים
בנוסף, ב-2006 גדל הרווח התפעולי מ-281 מיליון שקל לעומת 166 מיליון שקל בשנה שקדמה לכך - ומשקף גידול של כ-69% ברווח התפעולי. כמו כן,
נתוני הרבעון הרביעי לשנת 2006 משקפים גם הם ברובם עליה ברווחים. על פי הנתונים, סך ההכנסות ברבעון הרביעי השנה הסתכמו ב-2.38 מיליארד שקל ומהוות גידול של כ-40% בהשוואה ל-1.7 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון הרביעי הסתכם ב-78 מיליון שקל - גידול של כ-35% בהשוואה לרווח תפעולי בסך 58 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח התפעולי ברבעון הרביעי השנה היה 3.3% לעומת 3.4% ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הרביעי השנה הסתכם ב-42 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי בסך 31 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-35%.
אברהם ביגר, יו"ר שופרסל ואפי רוזנהויז, מנכ"ל שופרסל ציינו, כי התוצאות הכספיות החיוביות לשנת 2006 הינן פועל יוצא מיישום התוכנית האסטרגית עליה הכריזה החברה, שבין מהלכיה המרכזיים: שילוב פעילות קלאבמרקט לתוך החברה, הסבות הסניפי לפורמטים חדשים של שופרסל שלי, שופרסל ביג, שופרסל דיל וזול פה, השקת כרטיס אשראי בשותפות עם לאומי קארד ופז והקמת רשת חדשה למגזר החרדי בשותפות תחת שם המותג "אלף".