גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


נסטלה - דגנים מלאים בכל דגני הבוקר

אסם-נסטלה משקיעה 2 מיליון שקל במהלך לשילוב דגנים מלאים בכל מוצרי דגני הבוקר, בשיתוף עם שירותי בריאות כללית וערוץ הילדים

איילה הורביץ | 4/2/2007 14:02 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
טרנד הבריאות מגיע גם לדגני הבוקר של הילדים: קבוצת אסם משקיעה שני מיליון שקלים במהלך אסטרטגי חדש, במסגרתו כל דגני הבוקר של נסטלה לילדים ולמבוגרים יכילו דגנים מלאים. מהלך זה הינו כחלק מהמהלך שנסטלה העולמית החלה לפני כשנה וחצי בארה"ב ובאירופה, הכולל גם הגברת המודעות לחשיבות הבריאותית שבצריכת דגנים מלאים. בישראל ילווה המהלך בשיתוף פעולה עם קופת חולים כללית ועם ערוץ הילדים.

לדברי גזי קפלן, מנכ"ל אסם, החברה רואה חשיבות בשיווק מוצרים בעלי ערך בריאותי, יותר מאשר בשיווק מוצרים, שיקפיצו את המכירות. "אנחנו לא משחקים על נתחי שוק, אין לנו ענין אסטרטגי לספק מוצרים שאין להם ערך לצרכן. אנחנו לא מסתירים שאנו ארגון עסקי שפועל על מנת להרוויח - יכולנו לשווק מוצרים שדומים למתחרים, אבל חשוב לנו לתת מוצרים רלוונטיים לצרכן".

המהלך יכלול כיתוב מודגש על גבי אריזות דגני הבוקר האני נאט צ'יריוס, פיטנס, קראנץ', נסקוויק ועוד, לפיו המוצר מכיל דגנים מלאים. אולם, אל תתנו לאותיות קידוש הלבנה להטעות אתכם – לא מדובר במוצר המורכב כולו מדגנים מלאים - ברוב המוצרים הוציאה נסטלה חלק מהדגנים הרגילים והחליפה אותם בדגנים מלאים, אך אחוז הדגנים המלאים נע בין 10% ל-30% בלבד, מהמנה היומית המומלצת.

כאמור
ילווה המהלך בשיתוף פעולה נרחב עם שירותי בריאות כללית לקידום חשיבות ארוחת בוקר עם דגנים מלאים בקרב ילדים. שיתוף הפעולה יכלול קמפיין עם דמותו של "חמודי" המזוהה עם פירסומי הכללית, תחת המסר: "ארוחת בוקר עם דגנים מלאים וחלב תורמת לשיפור ההישגים". שיתוף הפעולה הנ"ל עשוי לעורר לא מעט תהיות, שכן דגני הבוקר לילדים כגון נסקוויק וקראנץ', מכילים גם כמויות לא מבוטלות של סוכר, שוקולד ושאר מרכיבים לא בריאים במיוחד.

המהלך של אסם כולל גם שיתוף פעולה עם ערוץ הילדים, במסגרתו משודר קמפיין בהשתתפות טל מוסרי לדגני האני נאט צ'יריוס. שיתופי פעולה של גופים מסחריים עם ערוצי ילדים כרוכים בבעיה רגולטורית, ולראיה - תנובה אשר ביצעה לאחרונה שת"פ תוכן עם ערוץ ג'טיקס לקידום קמפיין "ארוחת הערב המשפחתית", נבדקה לאחרונה בחשד לפרסום סמוי למוצריה. באוסם מדלגים על משוכה זו על ידי שילוב תכנים באתר האינטרנט של ערוץ הילדים ולא על גבי מסך הטלויזיה.

שוק דגני הבוקר בישראל נאמד בשנת 2006 בכ-467 מיליון שקל (על פי נתוני נילסן), כאשר תלמה מובילה את השוק ונתח השוק של נסטלה הסתכם ב-21%. באסם מעריכים כי בזכות המהלך יגדלו מכירות החברה בכ-15% נוספים, ונתח שוק שלה יגדל עד סוף שנת 2007 ל-25%.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים