מוצרים חדשים ל'קרמה' ול'כיף'
קוסמופארם משיקה סדרות מוצרים חדשות בתחום טיפוח השיער, תחליבי הרחצה, קרם גוף ודאודורנט בהשקעה של כ-3 מיליון דולר. מכירות החברה ב-2006 הסתכמו בכ-120 מיליון שקל
לדברי יובל לנדסברג, מנכ"ל קוסמופארם, בחמש שנות פעילותה צמחה החברה בשיעור של 400%, מכירותיה ב-2006 הסתכמו בכ-120 מיליון שקל, וצפי המכירות לשנת 2007 הוא כ-160 מיליון שקל.
לנדסברג ציין כי "מנועי הצמיחה החדשים של החברה יתבססו על העצמה וחיזוק המותגים בקטגוריות הקיימות, ולצדה חדירה לתחומי פעילות חדשים".
קוסמופארם משיקה את קרם גוף "קרמה אנטי-אייג'ינג", אשר לדברי לנסברג "מביא אלמנטים של קוסמטיקה ואנטי אייג'ינג גם במוצרי Mass ובמחיר השווה לכל כיס", בשאיפה להגיע באמצעותו לנתח שוק של 25% מקטגוריית קרם הגוף.
בקטגורית הטיפוח משיקה החברה סדרת טיפוח בשם Crema Recharge הכוללת שמפו, מרכך ומסיכות לשיער, עמה מתעתדת קוסמופארם לכבוש נתח שוק של 10% מתחום השמפו והמרכך, ו-% 25 משוק המסיכות
לשיער.
בתחום הדאודורנט - משיקה קוסמופארם סדרה חדשה תחת המותג קרמה שתכלול דאודורנט בארבעה פורמטים: ספריי, סטיק, ג'ל ורול-און, מתוך מטרה לכבוש נתח שוק של 20% משוק הדיאודורנט בתוך כשנה.
בקטגורית תחליבי הרחצה כיף, משיקה החברה את סדרת 'יוגורט כיף' על בסיס יוגורט, עמה מקווה קוסמופארם להגיע עם לנתח שוק של 25% בתוך כשנה. בקטגוריית הלחות ללא שטיפה לשער משיקה קוסמופארם לחות לשיער תחת מותג כיף באמצעותה היא מקווה להגיע ל-% 20 נתח שוק, ובסה"כ להחזיק ב-40% נתח שוק בקטגוריה, יחד עם מותג קרמה.
מנתוני החברה עולה כי קוסמופארם מחזיקה בנתח שוק של 28% בתחום תחליבי הרחצה עם המותגים קרמה וכיף, כ-15.4% נתח שוק בקטיגורית קרם הגוף, וכ-18% מנתח השוק בקטגוריית לחות לשיער (נילסן, 2006).