אין סינק
לדודו כהן נשבר מטרנד סרטוני הליפסינק ומהעובדה שחצי עולם חושב שכאן נמצאת המכה • מילא ברשת, אבל למה בטלויזיה?
וכמו כל תופעה קטנה, גם במקרה הזה חצי עולם חושב שכאן נמצאת המכה; מותגים כמו שמפו הרבל אסנס מעניקים חסויות, אתרי הוידאו מזדרזים להקים ערוצי ליפסינק, ועכשיו גם ערוץ 24 עומד להצטרף לחגיגה הפיקטיבית בתוכנית חדשה, "מלכת האמבטיה", שתבוסס על הרעיון המגוחך.
שלא תבינו לא נכון – יש לשטות הזו קהל איפשהו איכשהו. כך למשל, לקטע הליפסינק הכי נצפה בפליקס הגיעו לא פחות מ-465 אלף גולשים. זה המון, נכון, אבל אל המקום השני ברשימה הגיעו "רק" 168 אלף, ואם תכוונו את הצפיה לפי כמות הגולשים, כבר בעמוד החמישי תגיעו ל-591 צפיות, ובעמוד השמיני לשבעים ושש.
אבל גם אם לצפות בקטעי הליפסינק ברשת זה לפעמים (לפעמים) נחמד ואיך לומר, די סוציולוגי – לייבא אותם לטלוויזיה זו כבר בדיחה של ממש. הדו-שיח בין הטלויזיה לאינטרנט אמור וראוי להתקיים בשני הכיוונים, אבל לא ברמות האלה, לא באיכויות צילום כל כך מפוקפקות, לא בתכנים שממצים את עצמם כעבור 5 דקות במקרה הטוב, ובטח לא כשהכוכבים הראשיים הם תיכוניסטים משועממים שבוחרים ללפסנק דווקא את "Wannabe" של הספייס גירלז.