גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


אין סינק

לדודו כהן נשבר מטרנד סרטוני הליפסינק ומהעובדה שחצי עולם חושב שכאן נמצאת המכה • מילא ברשת, אבל למה בטלויזיה?

דודו כהן, רייטינג | 23/11/2006 11:21 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מהפכת ה-2.0 באינטרנט הצמיחה את אחת התופעות הכי מטונפות בסביבה: הליפסינק, ובמילים אחרות, הילה מכפר שמריהו או נטלי מבאר שבע (במקרה הטוב; בדרך כלל אלה סתם גיקים מעיקים) מבצעות בלייב את "כשאתה כאן" של נינט, תוך שימוש בכוריאוגרפיה מגוחכת, בתנועות ידיים מוגזמות ובאיכות צילום שמזכירה את הדיווחים של ערוץ 1 מוושינגטון.

וכמו כל תופעה קטנה, גם במקרה הזה חצי עולם חושב שכאן נמצאת המכה; מותגים כמו שמפו הרבל אסנס מעניקים חסויות, אתרי הוידאו מזדרזים להקים ערוצי ליפסינק, ועכשיו גם ערוץ 24 עומד להצטרף לחגיגה הפיקטיבית בתוכנית חדשה, "מלכת האמבטיה", שתבוסס על הרעיון המגוחך.

שלא תבינו לא נכון – יש לשטות הזו קהל איפשהו איכשהו. כך למשל, לקטע הליפסינק הכי נצפה בפליקס הגיעו לא פחות מ-465 אלף גולשים. זה המון, נכון, אבל אל המקום השני ברשימה הגיעו "רק" 168 אלף, ואם תכוונו את הצפיה לפי כמות הגולשים, כבר בעמוד החמישי תגיעו ל-591 צפיות, ובעמוד השמיני לשבעים ושש.

אבל גם אם לצפות בקטעי הליפסינק ברשת זה לפעמים (לפעמים) נחמד ואיך לומר, די סוציולוגי – לייבא אותם לטלוויזיה זו כבר בדיחה של ממש. הדו-שיח בין הטלויזיה לאינטרנט אמור וראוי להתקיים בשני הכיוונים, אבל לא ברמות האלה, לא באיכויות צילום כל כך מפוקפקות, לא בתכנים שממצים את עצמם כעבור 5 דקות במקרה הטוב, ובטח לא כשהכוכבים הראשיים הם תיכוניסטים משועממים שבוחרים ללפסנק דווקא את "Wannabe" של הספייס גירלז.

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''טכנולוגיה''

לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים