קרוקס קופצות לשלוליות ונעלי לקוסט בדרך לארץ
יבואנית ספידו בישראל תשקיע יותר מ-2.5 מיליון שקל בהחדרת 7 מותגי הנעלה לארץ, בהם לקוסט
נעלי מותג התנין יגיעו ארצה החל מפברואר, כשמחיר זוג ינוע בין 500 ל-1,000 שקל . מנכ"ל החברה אילן בן-דרור, ציין כי ההחלטה ליבוא הנעליים נובעת מהביקוש הקיים בשוק לנעליים ממותגות.
חידוש נוסף לרגליים מגיע מן הכיוון של קרוקס. לאחר שנעלי הקצף הפכו ללהיט של הקיץ האחרון, הקרוקס
חוזרות והפעם בגרסת מגפיים.
לכבוד החורף מתחילה החברה לשווק מגפיים לילדים, שיוכלו בזכות הגומי העמיד לקפץ בשלוליות בלי חשש. מחיר זוג מגפיים יעמוד על 280 שקלים. קרוקס החלו את דרכם ב-2002 כנעליים לשייטי יכטות וז את בשל עמידותן, משקלן (כל נעל שוקלת 170 גרם בלבד) והחורים שמאפשרים למים ולחול לצאת החוצה. אלא שהנעליים, שעשויות מקציפת פלסטיק, הפכו במהרה ללהיט עולמי.
אם בתחילת 2005 יוצרו כ-100 אלף זוגות בחודש, הרי שבסוף אותה שנה כבר יוצרו כ-2 מיליון זוגות מדי חודש. גם בארץ מדובר במגפה, ולפי ההערכה נמכרו עד היום יותר מ-100 אלף זוגות.