30 דקות, הייתם שם
מירס שדרגה את הנווט הקולי, וכעת הוא מציע התראות על עומסי תנועה ותזמונים
הפונקציות החדשות שהתוכנה כוללת מאפשרות לחשב כמה זמן תימשך הנסיעה, תוך שקלול עומסי התנועה בנתיב המתוכנן, ולתת התראות על מכמונות מהירות. המידע על עומסי התנועה מתעדכן בכל כמה דקות באמצעות חברת ITIS, האוספת את המידע מדיווחים בתחנות הרדיו, מחיישנים של ציי רכב ומחיווי של מכשירים סלולריים הנעים על אותו כביש.
המידע עצמו רלוונטי רק לכבישים מרכזיים (כביש גהה או נתיבי איילון, למשל), מה שאומר שהטלפון לא יתריע על הפקק שנמצא ברחוב הראשי בקרבת מקום מגוריכם. אליכם יגיע העדכון בצורה ויזואלית, במהלך או לפני הנסיעה. המכשיר יבחר בדרך הפנויה ביותר ויציג מידע טקסטואלי על הפקקים שבדרך כולל אומדן זמן לעמידה בפקק. הבעיה היחידה היא שאם העדכון מגיע כאשר אתם כבר במהלך הנסיעה, תיאלצו להוריד את העיניים מהכביש ולקרוא את הטקסט. במירס יכלו לפתור את העניין באמצעות התראה קולית.
בעיה נוספת אינה קשורה לאפשרויות החדשות, אלא למשהו בסיסי בהרבה. המכשיר שבדקנו (מוטורולה i870) נטה לאבד את האותות הלוויניים. איבוד האות התרחש מספר פעמים בכל נסיעה ולזמן העולה על 10 שניות, מה שהכריח את הנהג לעצור בצד ולחכות לחידוש הקשר הלווייני.
במהלך הנסיעה הצבנו מול הדגם של מירס טלפון סלולרי של פלאפון (דגם V3c), המציע שירות ניווט דומה ללא יכולות פרו. המכשיר של פלאפון לא איבד את האות הלוויני אפילו לרגע. מצד שני, צריך לזכור שכרגע רק מירס מציעה את האופציות הנוספות, שבאמת מספקות ערך מוסף.
מחיר שירות הבסיס: 15 שקל לחודש. מחיר שירות הפרו: 26 שקל לחודש.

שירות נווט קולי פרו של מירס
יחצנות מירס
מאבדים את האות
בעיה נוספת אינה קשורה לאפשרויות החדשות, אלא למשהו בסיסי בהרבה. המכשיר שבדקנו (מוטורולה i870) נטה לאבד את האותות הלוויניים. איבוד האות התרחש מספר פעמים בכל נסיעה ולזמן העולה על 10 שניות - מה שהכריח את הנהג לעצור בצד ולחכות לחידוש הקשר הלוויני. במהלך הנסיעה הצבנו מול הדגם של מירס טלפון
סלולרי של פלאפון (דגם V3c), המציע שירות ניווט דומה (ללא יכולות "פרו" ). המכשיר של פלאפון לא איבד את האות הלוויני אפילו לרגע. מצד שני, צריך לזכור שכרגע רק מירס מציעה את האופציות הנוספות, שבאמת מספקות ערך מוסף. המחיר עבור שירות הפרו: 24.90 שקל . המחיר עבור שירות הבסיס: 14.90 שקל .