בבנק דיסקונט משלמים פעמיים
לקוחות בנק דיסקונט גילו להפתעתם כי חויבו פעמיים על התשלום החודשי לחברת פלאפון. הבנק פתח מוקד טלפוני מיוחד ומסר כי מדובר בתקלה טכנית
לקוח החברה מספר כי בעת בדיקת חשבונו בבנק דיסקונט, הופתע לגלות כי החיוב החודשי לחברת פלאפון, על סך כ- 263 שקלים מופיע פעמיים. בשיחת טלפון עם נציגת החברה הסלולרית עידכנו אותו כי מדובר בבעיה כלל ארצית של חיוב כפול עקב תקלה טכנית, אולם הדגישו כי מקור הבעיה הוא בבנק דיסקונט וכי באחריות הבנק לדאוג לזיכוי
הכספי.
הלקוח המוטרד פנה אל שירות הלקוחות של בנק דיסקונט, שם נאמר לו כי הם מודעים לבעיה, אך אינם יודעים אם מקורה בחברת הסלולר או בבנק.
בבנק דיסקונט, אשר ספג היום מבול טלפונים של לקוחות שביקשו להבין את פשר החיוב הכפול, מיהרו לפתוח מוקד מידע טלפוני מיוחד לעניין.
בבנק מסבירים כי מדובר בתקלה טכנית שמקורה במעבר המידע אודות החיובים בין החברה לבנק. לדבריהם :"עקב התקלה חויבו חשבונות הלקוחות פעמיים, התקלה אותרה במיידית והם זוכו עוד היום בהתאם, לפי יום הערך של תאריך החיוב (אתמול)".