אוף דיוטי
הדוקטור קנה בדיוטי-פרי די.וי.די היסטרי, כמו שמגיע לו. נחשו מה קרה
הגיע . פתחתי. חיברתי. הדלקתי. קודם כל – רעש. זמזום מעצבן. הכונן הקשיח, הכוכב של מעמד הרכישה, נורא
מרעיש. חבל שלא ידעתי – הייתי מוותר עליו וחוסך 1,500 שקל. אבל לא נורא, אפשר להגביר את הסאונד בסרטים. ואיזה סרט יתאים יותר לפעם הראשונה מאשר "מטריקס" ? אני פותח את המכשיר ומניח את התקליטור.
הוא חושב. ועוד קצת. ולבסוף מצהיר שזה לא יעבוד. האזור לא נכון. לא נורא, אני מנחם את עצמי, בטח יש לזה פתרון באינטרנט. נאדה. הדגם לא מוכר. טוב, יש מספר טלפון על הקופסה. התקשרתי. המספר שגוי. 144? יש כמה מספרים, רק אחד רלוונטי, וגם זה רק בין 9:00 ל-12:00 בימי חול.
בסוף תפסתי מישהי, שאמרה שמאיר, מאיזו חברה חיצונית שמספקת תמיכה טכנית, יכול לעזור. רק שבדרך למאיר היא שאלה שאלה קשה: "קנית את זה לפני או אחרי 15 באוגוסט?". אחרי, עניתי. "אז אנחנו לא יכולים לעזור". בקיצור, אם רק הייתי טס לחו"ל שבוע וחצי קודם, בעיותיי היו נפתרות.
השבוע אשתי נסעה לחו"ל. ביקשתי שתתפוס נציג מכירות בחנות ותצמיד לו את הסלולרי לאוזן. הוא שמח לספק פתרון, שלא ממש עבד. בסוף שיחקתי קצת עם הכפתורים והמכשיר התרצה. הזמזום עוד קיים.
מסקאל דיוטי-פרי נמסר בתגובה: "סוכם עם מר הוד כי יישלח נהג לביתו לצורך העברת המכשיר למעבדה. במידה ותימצא תקלה, המכשיר יוחלף או לחלופין מר הוד יזוכה כנגדו".