קמפיין חדש לקוארבו
ההשקעה בקמפיין תעמוד על סכום של כ-280 אלף דולר
הרעיון המרכזי המנחה את קמפיין "קוארבו" , שיעלה באמצעות משרד הפרסום נפתלי-אברהם, הוא "אנשים טובים מגיעים לגן עדן" (האנשים הטובים, על פי הקמפיין, הם אלה
יריית הפתיחה של הקמפיין התקיימה במסיבת בריכה גדולה בקיסריה, לכ- 500 ברמנים מובילי דעת קהל ואנשי חיי לילה רבים. החברה יוצאת בפרסום ממוקד בעיתונות, במוקדי המכירה, בשלטי חוצות ועל גבי מסכי street tv - ומדגישה בפרסום את איכות המשקה ויוקרתו.