גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


המלחמה על החיילים מתחדשת: סלקום ונוקיה משיקות מבצע חדש

חיילים וצעירים הם קהל היעד המועדף על חברות הסלולר. הם נחשבים לרווחיים במיוחד

אמיר טייג | 5/10/2006 8:44 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
מבצע חדש בסלקום למתגייסים ולחיילים: סלקום ונוקיה יציעו לחיילים, ולמי שכבר קיבל צו גיוס, לרכוש טלפון נוקיה 6070 תמורת 324 שקל, אשר יתפרסו על פני 36 תשלומים חודשיים של 9 שקלים.

המבצע מותנה בשימוש מינימלי חודשי של 30 שקל. חייל אשר חשבונו יהיה גבוה מ-149 שקל בחודש יקבל החזר חודשי מלא עבור עלות המכשיר. יש לציין כי מדובר במחיר נמוך יחסית עבור מכשיר בעל תכונות מתקדמות, כמו מצלמה, רדיו, צלצולי MP3 וספיקר.

חיילים וצעירים הם קהל היעד המועדף על חברות הסלולר. לקוחות אלו נחשבים רווחיים במיוחד, שכן הם נוטים לצרוך שירותי תוכן
מתקדמים, כמו שירותי דור שלישי. לפיכך, חברות הסלולר נאבקות ביניהן על קהל זה ומציעות לו הטבות שאינן מציעות לקהלים אחרים. לפני מעט יותר משנה זכתה חברת פרטנר במכרז של האגודה למען החייל והחליפה את פלאפון לאחר 3 שנים. הזכייה במכרז מאפשרת לפרטנר לשווק את מכשיריה בתוך בסיסי צה"ל.

עם זאת, שתי המתחרות, סלקום ופלאפון, יצאו אף הן בשנה האחרונה במבצעים אגרסיביים הפונים לקהל החיילים. על-פי סקר שערכה האגודה למען החייל, סעיף ההוצאה הגדול ביותר של חיילים הוא על תקשורת, בעיקר סלולרית. סעיף זה מרכז כ-17% מההוצאה החודשית של החייל.
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים