המלחמה על החיילים מתחדשת: סלקום ונוקיה משיקות מבצע חדש
חיילים וצעירים הם קהל היעד המועדף על חברות הסלולר. הם נחשבים לרווחיים במיוחד
המבצע מותנה בשימוש מינימלי חודשי של 30 שקל. חייל אשר חשבונו יהיה גבוה מ-149 שקל בחודש יקבל החזר חודשי מלא עבור עלות המכשיר. יש לציין כי מדובר במחיר נמוך יחסית עבור מכשיר בעל תכונות מתקדמות, כמו מצלמה, רדיו, צלצולי MP3 וספיקר.
חיילים וצעירים הם קהל היעד המועדף על חברות הסלולר. לקוחות אלו נחשבים רווחיים במיוחד, שכן הם נוטים לצרוך שירותי תוכן
מתקדמים, כמו שירותי דור שלישי. לפיכך, חברות הסלולר נאבקות ביניהן על קהל זה ומציעות לו הטבות שאינן מציעות לקהלים אחרים. לפני מעט יותר משנה זכתה חברת פרטנר במכרז של האגודה למען החייל והחליפה את פלאפון לאחר 3 שנים. הזכייה במכרז מאפשרת לפרטנר לשווק את מכשיריה בתוך בסיסי צה"ל.
עם זאת, שתי המתחרות, סלקום ופלאפון, יצאו אף הן בשנה האחרונה במבצעים אגרסיביים הפונים לקהל החיילים. על-פי סקר שערכה האגודה למען החייל, סעיף ההוצאה הגדול ביותר של חיילים הוא על תקשורת, בעיקר סלולרית. סעיף זה מרכז כ-17% מההוצאה החודשית של החייל.