גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


מעגלים פינות

כאשר העגלות מתנגשות והתורים מתארכים, גם מבצעי ה-"3 קרטוני מיץ ב-10 שקלים" נראים אטרקטיביים פחות. כל רשתות השיווק מדברות היום על "חוויית הקנייה" - בדקנו מי מהן גם מצליחה לספק אותה

נורית קדוש | 8/9/2005 8:44 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ברוח התקופה, כאשר כל מנהל שיווק בתחום המזון חוזר שוב ושוב על המנטרות "המחיר-זה לא-הכל" ו"הצרכן-מחפש-חוויית-קנייה", בדקו סוקרי מעריב גם את מראם של סניפי הרשתות ואת האווירה בהם.

הסוקרים בילו בכל אחת מהחנויות זמן ממושך: בשיטוט בין המדפים לצורך חיפוש המוצרים שברשימה, בהמתנה בקופה, באריזת הפריטים ובהובלתם לכלי הרכב שהמתינו בחניון. בין לבין הם התבקשו לבקר גם בשירותים, לבחון את הניקיון של החנות, את התורים בקצביה, את טריות המוצרים, וגם את השילוט ואת קלות ההתמצאות בחנות. להלן ממצאיהם.
מגה, רמלה: 2 מפלסים

החניון גדול מאוד ומורכב מ-2 קומות - מפלס עליון פתוח ומפלס תחתון מקורה. החנות גדולה, מרווחת, משולטת היטב

ונקייה. בעת הביקור פעלו 16 מבין 20 הקופות שבמקום, והסוקרים כמעט שלא נאלצו להמתין.

ציון: 10

צילום: אי - פי - איי
חשוב שיהיה מקום לעגלות צילום: אי - פי - איי
חצי חינם: 45 קופות, עזרה באריזה

חנות ענקית, נקייה וחדשנית, המציעה מגוון עצום של מוצרים ושילוט מודרני ונוח. השירות בקצביה היה מהיר וטוב, ובמקום נמצאו עובדים רבים. 45 מבין 66 הקופות שבמקום פעלו, והסיוע באריזה מקל מאוד על הקונים.

החיסרון היחיד שציינו הסוקרים נוגע להפרדה בין מתחם הפירות והירקות ליתר הסניף, המחייבת את הקונה לצאת אחרי הקנייה הגדולה ולעבור עם עגלה עמוסה למתחם שממול.

ציון: 10

שופרסל דיל: נקי מאוד

מדובר בחנות רחבת ידיים ונקייה מאוד, הממוקמת בתוך מתחם קניות. במקום חניון גדול, אך הוא משמש גם את החנויות האחרות במתחם, ולכן בעת ביקור הסוקרים התגלה מחסור קל במקומות חניה.

החנות היתה נקייה ומשולטת בצורה ברורה. בעת הביקור פעלו 14 מבין 20 הקופות וההמתנה בתור ארכה כ-10 דקות.

ציון: 8

יחצ
שופרסל - נקי יחצ
שיווק השקמה: קשה לעבור

חניון החנות גדול מאוד אך אינו מסודר, כך שרבות מהמכוניות החונות מפריעות לתנועה במקום. הסניף עצמו קטן מאוד ביחס לסניפי הרשתות הגדולות, הוא נקי אך צפוף ועמוס באזור משטחי המוצרים והסטנדים.

בשל גודל החנות - מגוון השימורים, המוצרים הקפואים וחומרי הניקוי קטן יחסית. כמו כן, המתנה עם עגלות ליד הקופות מפריעה למעבר בחנות.

ציון: 7.5

מחסני להב: רק 5 קופות פעלו

החנות בינונית בגודלה וממוקמת במתחם ביג. היא נקייה מאוד אך מוזנחת, ומחלקת הפירות והירקות קטנה. בעת הביקור רק 5 מ-19 הקופות שבמקום פעלו, והסוקרים המתינו בתור כ-10 דקות.

ציון: 7.5

דניאל לילה
חשוב- מחלקת ירקות גדולה דניאל לילה
יינות ביתן: עגלות מתנגשות

החניה בינונית בגודלה יחסית לכמות הלקוחות במקום. החנות קטנה וצפופה, עד כי עגלות הקונים מתנגשות זו בזו. בחנות מופעלת קפטריה זולה מאוד, המציעה גם מקומות ישיבה. עם זאת, בעת ביקור הסוקרים הקפטריה לא היתה נקייה, ורק 10 מבין 18 הקופות במקום פעלו ובשל כך התור היה ארוך.

ציון: 7.5

ויקטורי : 20 דקות בקצביה

החניון קטן ביחס לגודל החנות ולכמות הקונים, והוא סלול רק בחלקו. החנות עצמה עמוסה מאוד, והשילוט במקום חלקי - דבר המקשה מעט על התנועה. בעת הביקור נכח בקצביה עובד אחד בלבד, שכן שותפו לעבודה יצא להפסקה, ולכן התור במקום ארך 20 דקות.

סביבת הקצביה לא היתה נקייה מספיק. עם זאת, אף שרק 4 מבין 9 הקופות שבמקום פעלו, הסוקרים כמעט ולא נאלצו להמתין.

ציון: 7

חביב: קטן על הקונים

חנות קטנה ביחס למספר הקונים, ובנוסף לכך היא מיושנת וצפופה מאוד. בשל הצפיפות הרבה, עגלות המצרכים מתנגשות באופן תדיר זו בזו. התור בקצביה היה ארוך באופן יחסי, וכך היה המצב גם ב-8 הקופות שהופעלו מבין 15 הקופות שבמקום.

ציון: 6.5

סופר דוש: צפוף בחניה

החנות קטנה מאוד ביחס לכמות הלקוחות הפוקדים אותה, במיוחד בימים שלפני החג, וממוקמת בתוך קניון מיושן מאוד בעל חניון קטן וצפוף. הסניף היה נקי והסחורה התגלתה כטרייה מאוד, אך מקררי המוצרים הקפואים לא היו מסודרים. התור בקצביה היה ארוך מאוד, וכמוהו גם התור בקופות.

ציו: 6

מחסני השוק: הסדר לא נשמר

את הבאים לחנות מקדמת חניה גדולה, אך זו משמשת גם את הצרכנים הבאים לקנות בשוק ובשאר החנויות שנמצאות בסביבה. החנות, לעומת זאת, קטנה מאוד - הן ביחס לרשתות הגדולות שבמרכז והן ביחס למספר הקונים המבקרים בה.

קבלת השירות בקצביה מתבצעת לאחר לקיחת מספר, ולמרות זאת בעת ביקור הסוקרים לא נשמר הסדר והתור היה ממושך. בנוסף לכך, סביבת הקצביה לא היתה נקייה, על הרצפה נמצאו שקיות והדלפק עצמו לא היה מסודר.

מגוון השימורים, המוצרים הקפואים ופריטים נוספים קטן יותר מזה שנמצא בחנויות האחרות שנבדקו. בסיום הקנייה המתינו הסוקרים 15 דקות בתור, מכיוון שרק 5 מבין 19 הקופות שנמצאו במקום פעלו. ברגע שהעומדים בתור בקופה מציבים לצידם 2 עגלות, נחסם המעבר בחנות.

ציון: 6

כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים