שפנפנה במיטה
פלייבוי ישראל חתמה חוזה עם רשת ורדינון לייצור מוצרי טקסטיל תחת המותג "פלייבוי"
לדברי שרית מדליה, סמנכ"ל השיווק של פלייבוי ישראל: "פלייבוי ישראל מאמינה כי הערך המוסף של ורדינון למותג הוא עצום. זוהי הזדמנות עסקית מבטיחה ומעניינת לשני החברות ".
שוק הטקסטיל לבית בישראל מגלגל כ- 600 מליון שקל בשנה. על פי
נתוני החברה, מחזור המכירות של פלייבוי לקטגוריה עומד על כ- 10 מיליון דולר בארה"ב וכ- 12 מיליון דולר באירופה. בפלייבוי מעריכים כי במהלך שנת הפעילות הראשונה יגלגלו מוצרי הטקסטיל כ- 3 מיליון שקל.
קטגורית הטקסטיל של פלייבוי תשווק בכ- 250 נקודות מכירה ברחבי הארץ, וטווח המחירים יקבע בהתאם לשוק הקמעוני בארה"ב. קטגוריה זו מצטרפת לקטגוריית האופנה, הלבשה תחתונה ותכשיטים שכבר נמכרות בחנויות.