גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


רכבת ישראל תקים מרכז שירות לקוחות

במסגרת שיפור השירות לנוסעים פרסמה הרכבת מכרז להקמת מרכז לקוחות על ידי ספק חיצוני

ליאור ברון, עסקים | 24/5/2006 9:35 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
ברכבת ישראל מקווים להמשיך במגמת שיפור השירות לנוסעים והתמקדות בצורכי הלקוחות. בסוף השבוע האחרון פרסמה הרכבת מכרז פומבי להקמת מרכז שירות לקוחות על-ידי ספק חיצוני, במטרה לשפר את שירותי המידע הניתנים לציבור הנוסעים. ברכבת סבורים כי תנופת הפיתוח בחברה, הכוללת הקמת תחנות וקווים חדשים, מחייבת גם הקמת מרכז שירות לקוחות הנעזר בטכנולוגיה מתקדמת ומשלב אינטרנט סלולרי ותיאום עם מפעילי תחבורה אחרים.

בהנהלת
הרכבת מתכננים להרחיב את מגוון השירותים הניתנים על ידי מרכז שירות הלקוחות לתחומי הטלמרקטינג, תמיכה טכנית, גבייה, ניהול מועדון לקוחות וכדומה. כיום מוקד שירות הלקוחות מספק בעיקר שירותי מידע לנוסעים. מנכ"ל רכבת ישראל, עופר לינצ'בסקי, מסר כי "המכרז מצטרף לשורה של פרויקטים המקודמים בימים אלו בתחום המידע לציבור, כגון הקמת אתר אינטרנט, התקנת מערכות מידע בזמן אמת בתחנות ושירותי אינטרנט בתחנות ובקרונות ".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים