רכבת ישראל תקים מרכז שירות לקוחות
במסגרת שיפור השירות לנוסעים פרסמה הרכבת מכרז להקמת מרכז לקוחות על ידי ספק חיצוני
בהנהלת
הרכבת מתכננים להרחיב את מגוון השירותים הניתנים על ידי מרכז שירות הלקוחות לתחומי הטלמרקטינג, תמיכה טכנית, גבייה, ניהול מועדון לקוחות וכדומה. כיום מוקד שירות הלקוחות מספק בעיקר שירותי מידע לנוסעים. מנכ"ל רכבת ישראל, עופר לינצ'בסקי, מסר כי "המכרז מצטרף לשורה של פרויקטים המקודמים בימים אלו בתחום המידע לציבור, כגון הקמת אתר אינטרנט, התקנת מערכות מידע בזמן אמת בתחנות ושירותי אינטרנט בתחנות ובקרונות ".