סלקום נכנעת ללקוחות
קיצרה בחמש שניות הודעת הכניסה לתא הקולי כדי להוזיל עלויות השיחה ללקוחות
גורמים בחברה מעריכים, כי משמעות קיצור ההודעה ב-5 שניות הינה ויתור על הכנסות שנתיות של 6-5 מיליון שקל. מדובר בצעד נוסף שמבצע מנכ"ל החברה עמוס שפירא, כחלק מנסיונו לשפר את תדמיתה של סלקום בעיני ציבור לקוחותיה.
מאז נכנס שפירא לתפקיד מנכ"ל החברה פעל במספר כיוונים, במטרה לשפר את תדמיתה בעיני לקוחותיה ובעיני הציבור. תדמית זו נשחקה בצורה חדה בשנים האחרונות, בעיקר בהשוואה לשתי המתחרות - פלאפון ופרטנר - אשר הצליחו לחזק את ערך המותג
שלהן בתקופה זו. בסלקום מבינים כי מדובר בחולשה מהותית ביחס למתחרות, ומתכוונים ב-2006 להשקיע משאבים רבים כדי לשנות את המצב.
במהלך חודש אוקטובר האחרון, מיד לאחר כניסתו של שפירא לתפקיד, החליט המנכ"ל הטרי לקבוע תקרה עבור התשלום החודשי של שירותי התוכן של החברה, Wap וI-mode. במסגרת החלטה זו הוגבל היקף החריגה מחבילת הנתונים שאליה משויך הלקוח ל-50 שקל בחודש.
כמו כן, שפירא פרסם את מספר הטלפון האישי שלו ברבים וביקש מלקוחות לא מרוצים של החברה לפנות אליו אישית. שירות זה, אשר נקרא בפי אנשי החברה "כוכבית עמוס", ריכז מדי יום כ-60 שיחות בממוצע, שבהן היה מטפל שפירא בעצמו. יש לציין כי השירות עדיין פעיל.