אסם משיקה חטיף צ'יפס מופחת שומן
צ'יפסי EREE מכיל 30% פחות שמן
שוק חטיפי הצ'יפס בישראל נאמד על פי נילסן בכ- 92 מליון ש"ח, ונמצא בסטגנציה עם אחוז צמיחה של 0.7% בלבד בשנת 2005. באסם צופים כי המהלך הנוכחי יאיץ משמעותית את קצב הצמיחה שלה בשוק זה.
לדברי דן פרופר, מנכ"ל אסם, השקת המוצר החדש היא צעד נוסף במהלך שיטתי אותו מובילה החברה בשנה האחרונה, של מעבר למרכיבים בעלי ערך
תזונתי משופר, לכל רוחב סל המוצרים שלה. "ככל שהמודעות לתזונה נכונה גוברת – אסם ערוכה להציע מוצרים העונים להעדפות החדשות ומפתחת מוצרים נוספים בכל הקטגוריות בהם היא פעילה", אומר פרופר.
עיתוי ההשקה של צ'יפסי Free מיועד לנצל את תקופת הפסח, שבה נרשמת עליה בצריכת החטיפים מבוססי תפוחי אדמה. מסע הפרסום של צ'יפסי Free, בהובלת משרד הפרסום מקאן אריסון, ייפנה לאמהות לילדים ולמתבגרים.
צ'יפסי Free בטעם טבעי במשקל 40 גרם, יימכר ב- 3.45 ש"ח המוצר נושא כשרות בד"ץ, והוא כשר לפסח בהשגחת בד"ץ.