חברת עמוס גזית נכנסת לשוק הקמעונאי
תשווק מוצרים ברשתות הפארם
המוצר הראשון שתשווק עמוס-גזית לשוק הקמעונאי מטפל בכוויות ומיוצר על ידי חברת WATERJEL האמריקאית, והוא ישווק
בין היתר ברשתות הסופר-פארם והניו-פארם ובחנויות הטבע המובילות. המוצר עשוי מחומרים טבעיים בלבד ומשווק בהצלחה בארה"ב ובבריטניה. מנכ"לי החברה, עודד גזית ועינת גזית-שלו, מתכוונים ללוות את השקת המוצר בפעילות פרסום ויחסי ציבור, ומצפים לשיעור חדירה של 20 אחוז.
חברת עמוס-גזית מונה כ-100 עובדים. מחזור המכירות המדווח שלה נאמד ביותר מ-150 מליון שקל בשנה.