גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


חברת עמוס גזית נכנסת לשוק הקמעונאי

תשווק מוצרים ברשתות הפארם

NRG מעריב | 16/3/2006 11:14 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת עמוס גזית, המתמחה בתחום מוצרי בטיחות ורפואה מתקדמת, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת ניאופרם, במסגרתו יפתחו החברות מוצרי מדף בקטגוריות בלעדיות. שיווק המוצרים מתאפשר בין היתר במסגרת החלטת חברת עמוס-גזית להיכנס לפעילות בשוק הקמעונאי בישראל.

המוצר הראשון שתשווק עמוס-גזית לשוק הקמעונאי מטפל בכוויות ומיוצר על ידי חברת WATERJEL האמריקאית, והוא ישווק
בין היתר ברשתות הסופר-פארם והניו-פארם ובחנויות הטבע המובילות. המוצר עשוי מחומרים טבעיים בלבד ומשווק בהצלחה בארה"ב ובבריטניה. מנכ"לי החברה, עודד גזית ועינת גזית-שלו, מתכוונים ללוות את השקת המוצר בפעילות פרסום ויחסי ציבור, ומצפים לשיעור חדירה של 20 אחוז.

חברת עמוס-גזית מונה כ-100 עובדים. מחזור המכירות המדווח שלה נאמד ביותר מ-150  מליון שקל בשנה.



כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים