אורנג' נכנסת למוסיקה: חתמה הסכם עם נינט
שנה אחרי סלקום. משיקה שירות להורדת שירים לטלפון הסלולארי בלי הגבלת זיכרון; תשדר סדרת ריאליטי עם נינט; מביאה לישראל את קלי קלארקסון לשתי הופעות למנויי החברה
לבד מהאפשרות להוריד כמות שירים רחבה יותר מאשר בסלקום, הצליחו בפרטנר לחתום על הסכם בלעדיות עם נינט טייב, קלי קלרקסון, אביב גפן ועוד. ספריית המוזיקה האישית הזו נקראת MY PLAYLIST, והיא אינה מוגבלת בזיכרון משום שהשירים אינם נשמרים על הטלפון הנייד, אלא על השרתים של חברת אורנג'. לכן, גם אם המכשיר הולך לאיבוד, הקבצים עדיין שמורים כגיבוי, אצל אורנג'.
"המבחר שאנו מספקים ללקוחות שלנו מהווה ניצחון ברור על אוסף השירים שמציעים בסלקום", אמרה סמנכ"לית השיווק איריס בק. "עם כל הסימפטיה לארקדי דוכין ועברי לידר, לצעירים יש העדפות מוסיקליות אחרות".
כאמור, המותג הנחשק ביותר בו התהדרו הבוקר באורנג' הוא המאמי הלאומית: נינט טייב. באורנג' לא עוצרים במוסיקה, ומפיקים סדרת ריאליטי שתאפשר הצצה לחייה של טייב באמצעות פרקים יומיים, במשך שלושה חודשים.
הפרקים יתעדו בין השאר את הפקת אלבומה – האלבום המדובר והמסקרן ביותר בשנים האחרונות בישראל. את הסדרה ילוו הפעלות אינטראקטיביות של הקהל הצופים, שיוכלו לבחור למשל את הסינגל הראשון שיושמע מאלבומה החדש. לקהל יהיה קשר אישי עם נינט באמצעות בלוג, ומפגשים פנים אל פנים. כל שירי אלבומה החדש יופיע באופן בלעדי ב-oboxlive, כמו גם רימיקסים בהפקה מיוחדת.
הופעתה הראשונה של טייב תשודר בשידור חי בפורטל oboxlive באופן בלעדי.
שפן נוסף ששולפת
הפעולות הללו, מפצות, ללא ספק על הכניסה המאוחרת של אורנג' לתחום המוסיקה. יש לזכור, שאורנג' היתה תמיד חוד החנית בכל הנוגע לחדשנות טכנולוגית ופניה לצעירים. ודווקא בתחום המוסיקה היא נרדמה בשמירה. וכך, החברה שהית הראשונה להציע ללקוחות רינגטונים, פוליפונים, טרוטונים, שירים מלאים בפורמט 3mp, ועוד, נאלצה להביט בסלקום המתחרה חותמת הסכמי בלעדיות עם אומנים שונים ומציגים אפשרויות רבות יותר בדור השלישי.

באורנג' טוענים כי ה-PLAY LIST החדש מהווה פריצת דרך בחוויית המוסיקה הסלולרית: המוצר מאפשר ללקוח להרכיב ולערוך רשימת שירים אישית, רכישת שירים בסינגלים, מנגנון ויזואלי לניווט בין השירים וניידות. מעתה, אין צורך לסחוב גם טלפון נייד וגם I POD, אפשר להסתפק רק בנייד.
בנוסף, המוצר מאפשר לרכוש תכנים חדשים מכל חברת תקליטים (למעט עם אמנים החתומים אצל המתחרה סלקום), ומכיל מנגנון חיפוש מתקדם. כרגע לא קיימת כל אפשרות להעתיק את הסיפרייה המוסיקלית ל- PC. "הדבר נובע מהסכמים שונים שעלינו לחתום מול חברות התקליטים. אנחנו עובדים על זה", אמרה סמנכ"לית השיווק איריס בק.
העלות החודשית של השירות היא כ-6.90 שקל, וכל שיר להורדה יעלה ללקוח 4.90 שקל, ללא חיוב נוסף על זמן אוויר.