החיתולים שוב מתייקרים
פמפרס מעלה את המחירים ב-7% מ-70 שקל ל-75. מדובר בהתייקרות שנייה בתוך 4 חודשים
התייקרות זו מצטרפת להעלאת המחיר באמצעות הקטנת כמות החיתולים באריזה שביצעה החברה לפני כ-4 חודשים . מהלך דומה ביצעה זמן קצר אחר כך גם המתחרה חוגלה
קימברלי, המשווקת את מותג החיתולים "האגיס".
עם זאת, לא בטוח שהצרכנים יחושו את עליית המחיר במלואה: כיוון שההוצאה על חיתולים היא אחד מסעיפי התקציב הכבדים ביותר בסל הקניות החודשי של הורים לפעוטות, נחשבים החיתולים ל"לוסט לידר" - מוצר הנמכר במחירי הפסד, כדי למשוך קונים. בשיאה של מלחמת המחירים הגיעו מחירי החיתולים ל-40 שקל ב ריבוע הכחול ו-50 שקל ב סופר-פארם.