יפאורה מתחדשת
משיקה לוגו חדש שמאגד תחתיו את מוצרי החברה: ספרינג, תפוזינה, מיץ פז ועוד
מנהל השיווק של יפאורה - תבורי, אלי פייגלין, ציין כי מבדיקה שנערכה בקרב צרכנים נמצא כי השם "יפאורה" קליט ונתפס יותר מאשר צירוף השמות יפאורה - תבורי. הלוגו החדש יוטבע על גבי אריזות המשקאות
של "יפאורה" ויופיע בכל פרסומי החברה.
יפאורה - תבורי היא החברה השנייה בגודלה בישראל בשיווק וייצור משקאות קלים. היא הוקמה בשנת 1933 כמפעל לסחיטת פרי הדר בבניין היקב ההיסטורי ברחובות. המפעל הוקם כמפעל לעיבוד פרי הדר וירקות ובשלב מאוחר יותר כמפעל לייצור משקאות קלים. חברת "תבורי" נוסדה בשנת 1936 על ידי יעקב תבורי ואביו, יששכר טבוריסקי. המפעל המשפחתי הוקם בפרדס חנה ועסק בייצור משקאות. בשנת 1990 התמזגה "יפאורה" עם תשלובת "תבורי".