גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


יפאורה מתחדשת

משיקה לוגו חדש שמאגד תחתיו את מוצרי החברה: ספרינג, תפוזינה, מיץ פז ועוד

איתי גודר | 13/2/2006 16:15 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
חברת יפאורה - תבורי הציגה הבוקר (ב') מהלך אסטרטגי חדש במסגרתו הושק מותג הבית "יפאורה". המותג יתפקד כמטריה שתכניס תחתיה את מוצרי החברה: ספרינג, תפוזינה, מיץ פז, קריסטל, RC קולה, RCQ ועין גדי. במסגרת המהלך השיקה החברה לוגו חדש תחת השם "יפאורה".

מנהל השיווק של יפאורה - תבורי, אלי פייגלין, ציין כי מבדיקה שנערכה בקרב צרכנים נמצא כי השם "יפאורה" קליט ונתפס יותר מאשר צירוף השמות יפאורה - תבורי. הלוגו החדש יוטבע על גבי אריזות המשקאות
של "יפאורה" ויופיע בכל פרסומי החברה.

יפאורה - תבורי היא החברה השנייה בגודלה בישראל בשיווק וייצור משקאות קלים. היא הוקמה בשנת 1933 כמפעל לסחיטת פרי הדר בבניין היקב ההיסטורי ברחובות. המפעל הוקם כמפעל לעיבוד פרי הדר וירקות ובשלב מאוחר יותר כמפעל לייצור משקאות קלים. חברת "תבורי" נוסדה בשנת 1936 על ידי יעקב תבורי ואביו, יששכר טבוריסקי. המפעל המשפחתי הוקם בפרדס חנה ועסק בייצור משקאות. בשנת 1990 התמזגה "יפאורה" עם תשלובת "תבורי".
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים