מתחמם המרוץ על מחלבת צוריאל
קבוצת שטראוס וקבוצת נטו מצטרפות להתמודדות מול טרה ברכישת מחלבת משק צוריאל
לדבריו, בשלב זה מחלבות צוריאל מנהלת מו"מ עם 3 החברות על העברת ההפצה. "דווקא נטו היא המתאימה ביותר, כיוון שהיא משווקת גבינות מיובאות, כמו סיימן, בכ-50 מיליון שקל, ואנחנו מוכרים גבינות מקומיות בהיקף דומה. אם טרה או נטו ירצו
לרכוש מניות בחברה במקביל ללקיחת ההפצה והשיווק - יש על מה לדבר".
לפי הערכות, היקף המכירות של משק צוריאל בשנת 2005 היה כ-50 מיליון שקל, והחברה צופה גידול של 15% במכירות ב-2006.
טרה פעלה בימים האחרונים לסגירת הסכם עם אמי השוויצרית, בניסיון לחזק את קו מעדני החלב והיוגורט הסובל מנחיתות מול מותגי המתחרים. מאמצים אלה מצטרפים למהלך מיזוג מערך המכירות של המחלבה עם זה של קוקה-קולה (החברה המרכזית למשקאות), במטרה לצמצם את ההפסדים המשמעותיים שרשמה המחלבה בשנה החולפת מאז שנרכשה על-ידי קוקה-קולה.