סודוקו עולמי
'קודקוד' תשווק לאירופה וליפן את המשחק "הסודוקו הראשון שלי". צופה למכירת מיליון משחקים עד סוף השנה
במפעל החברה "למדע" שבערד תוגבר מערך הייצור במטרה לעמוד בלוחות הזמנים ובביקוש הרב, בארץ מושק המשחק בימים אלה, לקראת "חג המשחקים" חנוכה.
"קודקוד" השיקה את המשחק בגרסה לילדים צעירים החל מגיל 4 במספר שפות, שהופך את התשבץ היפני למשחק חברתי. בחברה מצפים כי עד
סוף השנה ימכרו למעלה ממיליון "קוד סודוקו" (סודוקו חברתי למבוגרים שהושק לפני כשלושה חדשים) וסודוקו ראשון שלי.
אלי דגני מנהל השיווק: "סודוקו הוא אחד ממנועי הצמיחה של החברה שמייצרת עשרות שנים בארץ מתוך חזון ואמונה של עבודה ישראלית – כחול לבן. התשבץ היפני הופך להיות משחק חברתי לילדים צעירים באמצעות ציורים או מספרים. אריחי המשחק דו צדדים מאפשרים לבחור בציור או מספר בהתאמה ליכולת של הילדים. אין צורך בשפה, ובהוראות מסורבלות. משחק בינלאומי סוחף וממכר עם 48 לוחות תשבץ בדרגות קושי שונות".
עדכון אחרון : 28/11/2005 11:48