גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


כרמית ממתקים נכנסת למטבח: משיקה סדרת מוצרי "שוקולד לאפייה"

הסדרה החדשה תשווק תחת מותג חדש בשם "כרמית שף", שיתווסף למותגים הנוספים של החברה: "אגו" ו"חופשי"

נורית קדוש | 17/11/2005 9:29 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
לאחרונה מתעצמת המגמה של קורסי בישול וחנויות מתמחות המציעות חומרי אפייה מובחרים. יצרניות השוקולד מזהות מגמה זו ומנסות לתת לה מענה. כרמית ממתקים, למשל, יוצאת במהלך אסטרטגי שבמסגרתו היא משיקה סדרת מוצרי "שוקולד לאפייה" תחת מותג חדש, בהיקף השקעה של 50 אלף שקל.

הסדרה החדשה תשווק תחת מותג חדש בשם "כרמית שף", שיתווסף למותגים הנוספים של החברה: "אגו" ו"חופשי".

הסדרה החדשה
כוללת שוקולד צ'יפס מריר איכותי במארז של 300 גר', צימקאו לציפוי ואפייה המכיל 400 ג"ר ושוקולד מריר במשקל 400 גרם. מחירי המוצרים נעים בין 10 ל-15 שקל.

רועי רותם, סמנכ"ל השיווק בחברה, מסר כי "לראשונה בקטגוריית מוצרי השוקולד לאפייה מוצע ערך מוסף אמיתי ומבודל. מלבד ערכים פונקציונליים כמו טעם ואיכות, מוצעים ערכים אמוציונליים, כמו מגוון טעמים, חוויית בישול מהנה וכדומה".
עדכון אחרון : 17/11/2005 9:36
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים