כרמית ממתקים נכנסת למטבח: משיקה סדרת מוצרי "שוקולד לאפייה"
הסדרה החדשה תשווק תחת מותג חדש בשם "כרמית שף", שיתווסף למותגים הנוספים של החברה: "אגו" ו"חופשי"
הסדרה החדשה תשווק תחת מותג חדש בשם "כרמית שף", שיתווסף למותגים הנוספים של החברה: "אגו" ו"חופשי".
הסדרה החדשה
כוללת שוקולד צ'יפס מריר איכותי במארז של 300 גר', צימקאו לציפוי ואפייה המכיל 400 ג"ר ושוקולד מריר במשקל 400 גרם. מחירי המוצרים נעים בין 10 ל-15 שקל.
רועי רותם, סמנכ"ל השיווק בחברה, מסר כי "לראשונה בקטגוריית מוצרי השוקולד לאפייה מוצע ערך מוסף אמיתי ומבודל. מלבד ערכים פונקציונליים כמו טעם ואיכות, מוצעים ערכים אמוציונליים, כמו מגוון טעמים, חוויית בישול מהנה וכדומה".
עדכון אחרון : 17/11/2005 9:36