שיתוף בריא: סופר-פארם ו-GNC חתמו על הסכם שיווק
מוצרי המותג GNC ישווקו בסניפי סופר-פארם. היקף העסקה 6 מיליון שקלים לשנה הראשונה
במסגרת שיתוף הפעולה ישולבו המוצרים של GNC על מדפי מחלקות הטבע, ויציעו מגוון של כ- 110 מוצרים כגון תוספי תזונה לספורטאים, לנשים בהריון ועוד. במסגרת ההסכם תכבד רשת סופר-פארם את ההטבות של מועדון הלקוחות של GNC. כיום עומד היקף המכירות של מותג GNC בישראל על כ-18 מיליון שקל.
יאיר עשהאל,סמנכ"ל השיווק והסחר של רשת סופר-פארם: "אנו שמחים לצרף את המותג הבינלאומי GNC לתמהיל המוצרים של הרשת ומאמינים כי הוא יאפשר להגדיל את מכירות הקטגוריה בכ-8%".
תמי גלילי מנכ"ל GNC ישראל בעקבות העסקה: מותג הויטמינים GNC האוחז כיום ב-5% מנתח שוק הויטמינים ותוספי התזונה בישראל, ממשיך בתנופה שיווקית בישראל. שיתוף הפעולה עם סופר פארם מהווה נדבך נוסף ומשמעותי ביותר במימוש האסטרטגיה השיווקית של GNC, למימוש פוטנציאל ההתרחבות של החברה בארץ כפי שהדבר קורה בארה"ב ובעולם".
לרשת סופר פארם 120 סניפים. הרשת סיכמה את שנת 2004 עם היקף מכירות של 2.31 מיליארד שקל. בשנה האחרונה נעשה צעד נוסף להרחבת תחום הטבע ברשת סופר-פארם, עם כניסתה של הרשת לתחום המעבדות ההומיאופתיות.
עדכון אחרון : 26/7/2005 18:42