גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן
  1. גרור את לוגו מעריב אל סימן הבית שבסרגל הכלים בראש הדפדפן (ראה תמונה).
  2. בחר "כן" (או Yes) בתיבת הדו-שיח שמופיעה.
  3. זהו, סיימת!

סגור


כרגיל: האינטרנט בעליה, השאר דועכים

סקר TGI: נמשכת העלייה כמות הזמן שהישראלים מבלים מול הרשת. העיתונים והרדיו ממשיכים לרדת

NRG מעריב | 25/7/2005 12:37 הוסף תגובה הדפס כתבה כתוב לעורך שלח לחבר
האינטרנט ממשיך לצמוח על חשבון שאר החלקי המדיה, ומבסס את עצמו כמקום העיקרי לחפש בו מידע, כך עולה מסקר TGI, שבדק את חשיפת הישראלים (בני 18 ומעלה, יהודים בלבד) לתקשורת.

38.5% מהמשיבים הסכימו עם ההיגד "המקום הראשון בו אני מחפש מידע הוא באינטרנט". לפני שנה הסכימו עם ההיגד 30.7% בלבד, ולפני שנתיים 23.1%. זהו גידול של 67% בתוך שנתיים.

גם כמות הזמן שמבלה הישראלי המקוון מול הרשת ממשיך לזנק. בבדיקה השנתית שבין יולי 2004 ויוני 2005 נמצא שהישראלי הממוצע מבלה 172 דקות בשבוע כשהוא מחובר לאינטרנט, לעומת 159 דקות בשנה הקודמת. בבדיקה
של ששת החודשים האחרונים נמצא כי נחצה קו שלוש השעות, והיום מבלה הישראלי 187 דקות בשבוע מול האינטרנט. בשנת 2002 עמדה כמות הממוצע על 113 דקות, ובשנת 2000 עמד על 100 דקות. יצוין כי בשנים האלה עלה באופן משמעותי מספר הגולשים הישראלים.

הנתונים האלה ממשיכים את המגמה הנרשמת בשנים האחרונות. מגמה נוספת אותה מאשש הסקר היא ירידה בחשיפה לשאר כלי התקשורת. כך ירדה החשיפה לעיתונים מ-63.1% ל-59.1%. כמות המאזינים בקביעות לחדשות ברדיו צנח מ-47.7% ל-42.6%. גם זמן ההאזנה לרדיו ירד מ-126 דקות ביום בממוצע ל-121.5 דקות.


לתוצאות הסקר המלאות בקובץ אקסל, כולל פירוט העיתונים ותחנות הרדיו, לחצו כאן.
עדכון אחרון : 25/7/2005 12:37
כל המבזקים של nrgמעריב לסלולרי שלך

nrgטורסדילים ונופשונים

nrg shops מבצעי היום

תגובות

טוען תגובות... נא להמתין לטעינת התגובות
מעדכן תגובות...
  • עוד ב''טכנולוגיה''

כותרות קודמות
כותרות נוספות
לאייטמים קודמים לאייטמים נוספים
  • פורומים

כותרות קודמות
כותרות נוספות
;
תפוז אנשים