כרגיל: האינטרנט בעליה, השאר דועכים
סקר TGI: נמשכת העלייה כמות הזמן שהישראלים מבלים מול הרשת. העיתונים והרדיו ממשיכים לרדת
38.5% מהמשיבים הסכימו עם ההיגד "המקום הראשון בו אני מחפש מידע הוא באינטרנט". לפני שנה הסכימו עם ההיגד 30.7% בלבד, ולפני שנתיים 23.1%. זהו גידול של 67% בתוך שנתיים.
גם כמות הזמן שמבלה הישראלי המקוון מול הרשת ממשיך לזנק. בבדיקה השנתית שבין יולי 2004 ויוני 2005 נמצא שהישראלי הממוצע מבלה 172 דקות בשבוע כשהוא מחובר לאינטרנט, לעומת 159 דקות בשנה הקודמת. בבדיקה
של ששת החודשים האחרונים נמצא כי נחצה קו שלוש השעות, והיום מבלה הישראלי 187 דקות בשבוע מול האינטרנט. בשנת 2002 עמדה כמות הממוצע על 113 דקות, ובשנת 2000 עמד על 100 דקות. יצוין כי בשנים האלה עלה באופן משמעותי מספר הגולשים הישראלים.
הנתונים האלה ממשיכים את המגמה הנרשמת בשנים האחרונות. מגמה נוספת אותה מאשש הסקר היא ירידה בחשיפה לשאר כלי התקשורת. כך ירדה החשיפה לעיתונים מ-63.1% ל-59.1%. כמות המאזינים בקביעות לחדשות ברדיו צנח מ-47.7% ל-42.6%. גם זמן ההאזנה לרדיו ירד מ-126 דקות ביום בממוצע ל-121.5 דקות.
לתוצאות הסקר המלאות בקובץ אקסל, כולל פירוט העיתונים ותחנות הרדיו, לחצו כאן.
עדכון אחרון : 25/7/2005 12:37








נא להמתין לטעינת התגובות


