מיתוג מחדש לקפולסקי
הרשת תשקיע 2.5 מיליון שקל במהלך האסטרטגי. צופה כי עד אמצע 2006 יתווספו 3 סניפים בעלות של 5 מיליון שקל
בששת החודשים האחרונים ביצעה הרשת מיתוג מחדש הצפויה להסתיים במהלך הרבעון האחרון של 2005. המיתוג מחדש כולל הטמעת תפריט חדש, עיצוב הסניפים, עיצוב "דמויות קפולסקי", עיצוב בגדי קפולסקי ברוח הלוגו של הרשת והתאמת הרשת לתרבות בתי הקפה והמסעדות העכשוויות.
מיקי קשפיצקי, מנהל פעילות קפולסקי בקבוצת ויטה פרי הגליל, מציין שבמסגרת המיתוג מחדש כל הסניפים ומוצרי הרשת יעוטרו במגוון דמויות שאוירו על-ידי המאייר ירון חולין ואשר עוצבו בדמות "בליינים" בסביבות גיל ה-30.
עיצוב הסניפים שונה כך שיתאים לקהל המטרה של הרשת. הדגש העיצובי הושם על חלוקה ל-2 אזורי ישיבה: "האזור המהיר" המיועד ללקוחות אשר מעוניינים לשהות במקום לפרק זמן קצר, לקפה, מאפה וארוחה קלה . ו"אזור הבילוי" המיועד ללקוחות אשר מעוניינים "לפתוח שולחן" במהלך שעות היום או בשעות הערב-לילה.
שלב נוסף במהפכת המיתוג מחדש הוא הטמעת תפריט חדש בסניפים. התפריט מבוסס על מגוון ארוחות קלות המוגשות לאורך כל שעות היום ביניהן: "בוקר כל היום" - ארוחות קלות בכל שעה, "ארוחה בכריך" - סנדויצים המוגשים בתוספת סלט, מרקים ועוד.
דגש מיוחד הושם גם על העוגות ומוצרי המאפה, תוך הדגשת וקידום נושא קונדיטוריית קפולסקי. הקונדיטוריה תמשיך לייצר ולהציע עוגות ביתיות חלביות בראשותו של השף קונדיטור יהודה אקריש.
עוד במסגרת המיצוג מחדש, הושם דגש על מוצרי ענף TO GO. הסניפים מציעים למכירה עוגות לקחת הביתה, קפה טחון, חליטות תה ועוגיות ביתיות.
עדכון אחרון : 10/7/2005 15:18