הפרחים לגיתם
"דגל אורות התקווה" של עלם הוא המהלך השיווקי המצטיין של השנה. רוצים לדעת מי עוד זכה באפי? לנו יש את כל התוצאות
פרוייקט "דגל אורות התקווה" של עמותת עלם, שבוצע על-ידי משרד הפרסום גיתם/BBDO, זכה בתואר המהלך הפרסומי-שיווקי המצטיין של השנה.
השקת רשת orange בישראל, שבוצעה על-ידי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, זכתה בתואר המהלך המצטיין של השנה בקטגוריית "אפי פלטינום" - להישגים מצטיינים ארוכי טווח. יו"ר חבר השופטים של התחרות, עמוס שפירא, אמר בין השאר כי "המהלך הוכיח אפקטיביות והישגים יוצאי דופן בין השנים: 1999-2004".
"אפי פלטינום", קטגוריהחדשה בתחרות, בחנה הישגים מצטיינים ארוכי טווח ומהלכים שיווקיים עסקיים לאורך זמן (3-5 שנים).
למקום השני בקטגוריה הגיע המהלך של סלטי צבר, בנימוק ש"החברה הצליחה להפוך ממספר 2 חלש למוביל שוק חזק". משרד הפרסום שליווה את המהלך הוא מק'אן-אריקסון.
גם המקום השלישי בקטגורייה הוענק למפרסמת ברשימת הלקוחות של מק'אן: חוגלה-קימברלי, שזכתה עבור הכפלת נתח השוק של חיתולי האגיס.

לעומת תחרות "קקטוס הזהב", שנערכה לפני פחות מחודשיים, אך ממשיכה לעורר סערותבענף עד היום, התנהלה תחרות "האפי" בשקט יחסי בביצה.
אומנם על פניה תחרות המבוססת על מדדים שיווקיים מעניינת את הפרסומאים פחות מתחרות קריאייטיב, אך מארגני התחרות מתעקשים כי זו הזירה האמיתית.
התחרות, הנערכת זו השנה החמישית בחסות המרכז הישראלי לניהול (המי"ל),
לתחרות השנה, הוגשו 50 עבודות, מתוכן עלו 18 עבודות לגמר והן נבחנו ב-6 קטגוריות שונות.
להלן רשימת הזוכים המלאה:
Gold Effie 2005 - חברת טמפו עבור החזרת הבירה השחורה לשולחן המשפחתי. משרד פרסום: מק'אן-אריקסון.
Silver Effie 2005 - חברת אסם עבור השקת מיונס. משרד פרסום: גיתם/BBDO.
Bronze Effie 2005 - חברת יוניליוור עבור בניית קליק כמותג מוביל בשוק החטיפים המתוקים. משרד פרסום: באומן-בר-ריבנאי.

Gold Effie 2005 - פרוקטר&גמבל עבור אבקת הכביסה טייד - "יש לבן ויש לבן טייד". משרד פרסום: גלר נסיס/ D'Arcy.
Silver Effie 2005 - רקיט בנקיזר עבור סיליט באנג – "חזק בניקיון ללא מאמץ". משרד פרסום: JWT.
Bronze Effie 2005 - רקיט בנקיזר עבור קולון - "לבן מנצח". משרד פרסום: Euro Tel-Aviv.

Gold Effie 2005 - צ'מפיון מוטורס עבור החדרה והשקת ה-Audie A6 Quattro החדשה. משרד פרסום: מולטי קד"מ.
Silver Effie 2005 - הוניגמן נשים –" Shopping is Evrything". משרד פרסום: גלר נסיס D'Arcy.
Bronze Effie 2005 - חברת יורוקום עבור המותג נוקיה - "שנת הצעירים". משרד פרסום: גלר נסיס D'Arcy.

Gold Effie 2005 - חברת פלאפון עבור "המהפך: לא רק מדברים". משרד פרסום: באומן בר ריבנאי.
Silver Effie 2005 - פז עבור שקת המתחם הקמעונאי - yellow. משרד פרסום: מק'אן-אריקסון.
Bronze Effie 2005 - חברת אל-על עבור "אל על קונקט – הרחבת רשת הנתיבים ללקוחות". משרד פרסום: מק'אן-אריקסון.

gold Effie 2005 - עמותת עלם עבור פרוייקט "דגל אורות התקווה". משרד פרסום: גיתם/BBDO.
Silver Effie 2005 - החברה להגנת הטבע עבור הגדלת מספר החברים. משרד פרסום: אהרוני סטוליאר.
Bronze Effie 2005 - בנק הפועלים עבור פרוייקט "תקרא תצליח". משרד פרסום: גיתם/BBDO.
