ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
שתיים פלוס שתיים
עונות בקמפיין אנימציה לרגל מבצע הקיץ, באמצעות תאוצה/L&P
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
15/6/2005 9:50
רשת אופנת "עונות", המתמחה במידות ביניים ומידות גדולות, יוצאת בקמפיין פרסום להצגת מבצע הקיץ - "שתיים פלוס שתיים מתנה", שיציע שני פריטים נוספים חינם, בעבור כל קנייה של שני פריטים.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום תאוצה/L&P, יכלול סרטון אנימציה ושילוט חוצות ארצי, בכיכובה של דוגמנית הבית ברטי וינטר.

"גיבורי" הסרטון הן שתי ספרות שתיים מונפשות, המדמות מערכת יחסים של שני בני זוג.

היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-200 אלף דולר.

מנכ"ל משותף: מודי פרי, מנכ"ל משותף ומנהל קריאיטיב: יגאל לוי, קופי: מאיה ערד, תקציבאית: אושרי שמיר– וויסמן, הפקה: צפלין, במאי: עמית קרסני.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...