 |
למרות העדר מתחרים של ממש, החליטה רשת אופיס דיפו לשנות קונספט. בעקבות סקר שערכה הרשת העולמית, התברר כי יותר מ-50% מהלקוחות של 3 הרשתות המובילות בתחום אינם יודעים באיזו רשת הם קונים, משום שעבורם "כל החנויות נראות דומות". כדי לשנות זאת החליטה הרשת לגבש מודל חדש, שבו יחולק שטח החנות למתחמים קטנים, תונמך התקרה, ויופסק השימוש במדפים גבוהים.
לדברי צחי פישביין, מנכ"ל הרשת, התהליך ישנה את חוויית הקנייה לצרכנים, ויגביר את תחושת ההתמצאות באמצעות ה"חדרים".
הטמעת השינוי ב-31 חנויות הרשת צפויה להסתיים בדצמבר 2006, ומוערכת בעלות כוללת של כ-15 מיליון שקל. בד-בבד, מרחיבה הרשת את תחומי פעילותה ומתחילה לשווק מוצרי בידור אלקטרוניים. אחד המתחמים בחנויות המחודשות מוקדש למסכי פלזמה ומכשירים נלווים.
|
 |
 |
 |
 |
|
|