ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
שת"פ בין רב-קט פיפו למגה
התקנות החדשות בנושא בטיחות בעת נסיעה גורמות לאיחוד כוחות. הרשתות יימכרו במחיר עלות בוסטרים וכסאות בטיחות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
טל פמסון
14/6/2005 17:28
תחת הכותרת "בואו נשמור עליהם" יוצאות בימים אלו רשתות הענק "רב-קט פיפו" מקבוצת "כפר השעשועים" ו"מגה" במבצע לכיסאות בטיחות ולמושבי הגבהה.

זהו שיתוף פעולה ראשון בין רשת מקצועית לרשת מזון ארצית. במסגרת איחוד הכוחות, יובאו לארץ כ-12 קונטיינרים של כסאות בטיחות ומושבי הגבהה של המותג המחודש "firstep", המיובא על-ידי "רב-קט פיפו", אשר יימכרו לצרכן במחירי עלות ללא פערי תיווך: בוסטרים (מושבי הגבהה) במחיר של 49.90 שקלים וכסאות בטיחות משוכללים במחיר של 169.90 שקלים ומעלה.

מנכ"ל רב-קט פיפו, ירון ענבר, מסר כי ברשתות החליטו לצאת במבצע עם חדירתן של התקנות החדשות המחייבות ילדים עד גיל 8 לשבת במושבי בטיחות בעת הנסיעה, לתודעה הציבורית.

שיתוף הפעולה בין שתי הקבוצות התפתח לאחרונה רכשה "קו-אופ הרבוע הכחול" 50% מקבוצת "כפר השעשועים". מנכ"ל כפר השעשועים, אבי כץ, מסר כי במקביל למבצעים, שמקיימת ה"רשת המשולבת" בעקבות איחוד הכוחות, מושלם בימים אלו תהליך פרישתן של הרשתות המקצועיות "כפר השעשועים", "ששת" ו"הכל בדולר" בתוך חנויות "מגה", הפזורות בכל רחבי הארץ.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...