 |
יוניליוור ישראל, משווקת מותג הדאודורנטים AXE, מדווחת כי על פי נתוני נילסן הגיע המותג בקטגוריית הדאודורנטים לגברים, לנתח שוק של 15.5% בחודש אפריל והגיע ברבעון הראשון למקום השני עם 14%, אחרי ספיד סטיק המחזיקה ב-26.5% נתח השוק. יעדיה של יוניליוור לתפוס עד סוף 2005, 17% משוק הדיאודורנטים לגברים שהיקפו כ-95 מיליון שקל.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, אמר כי החברה שבעת רצון מהנתונים. "אנו שבעי רצון מההשקה של המותג AXE , שלמעשה הצדיק את ההחלטה האסטרטגית של יוניליוור להיכנס לתחום הטיפוח הגברי, תוך שימוש במותג מבודל וחדשני הממוקד בגברים צעירים". מותג AXE מעצים את מעמדה של יוניליוור בקטגורית הדאודורנטים הפועלת בו גם עם מותג DOVE הממוקד בנשים.
מיכל גולדמן, מנהלת שיווק מותגי טיפוח הבית והגוף ביוניליוור ישראל, הוספיה כי "תחום הטיפוח הגברי בעולם נמצא בשנים האחרונות במגמת גידול, כאשר גם בישראל ניתן לזהות מגמה זאת של עלייה במודעות לאופנה, ולטיפוח אישי בקרב גברים צעירים".
במסגרת הפעילות השיווקית, עלתה יוניליוור ישראל בסרטון חדש ל-AXE, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן ובהשקעה של כ-1.5 מיליון שקל. סרטון זה – האופנוען - ממשיך את סדרת סרטוני הפרסומת של המותג שעלתה בטלוויזיה.
ביוניליוור מעריכים, כי שוק הדאודורנטים לגבר בישראל נאמד בהיקף של כ-95 מיליון שקלים בשנה. על פי נתוני אי.סי. נילסן נאמד השוק המבורקד בהיקף של כ-45 מיליון שקלים בשנה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|