 |
חברת ש. שסטוביץ יוצאת בקמפיין להשקת "מיקרוסוניק" - מברשת שיניים חשמלית חדשה, מבית קולגייט, המסירה עד פי 2 יותר פלאק (רובד חיידקים).
הקמפיין העולמי עבר אדפטציה מקומית באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ויכלול טלוויזיה, עיתונות ושילוט בנקודות המכירה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.
מנהל קריאטיב ראשי : גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי, צוות קריאיטיב: נדב פרסמן, טני סיפר, סופרוויזר: אדם אבנון, מנהלת לקוחות: נילי ברונר, תקציבאית: יעל מינא, מדיה : יונייטד – סמנכ"ל אילנה מונקה.
|
 |
 |
 |
 |
|
|