ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
קולגייט נלחמת בפלאק
משיקה מברשת שיניים חשמלית חדשה. הקמפיין עבר אדפטציה מקומית, באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
14/6/2005 12:59
חברת ש. שסטוביץ יוצאת בקמפיין להשקת "מיקרוסוניק" - מברשת שיניים חשמלית חדשה, מבית קולגייט, המסירה עד פי 2 יותר פלאק (רובד חיידקים).

הקמפיין העולמי עבר אדפטציה מקומית באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ויכלול טלוויזיה, עיתונות ושילוט בנקודות המכירה בהשקעה של כ-3 מיליון שקל.

מנהל קריאטיב ראשי : גדעון עמיחי, סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי, צוות קריאיטיב: נדב פרסמן, טני סיפר, סופרוויזר: אדם אבנון, מנהלת לקוחות: נילי ברונר, תקציבאית: יעל מינא, מדיה : יונייטד – סמנכ"ל אילנה מונקה.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...