ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
בלוקבסטר תציע גם קפה
תפעיל אספרסו-ברים במתחמי הווידאומטים של הרשת כדי להשלים את חווית הביקור
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/6/2005 12:31
רשת בלוקבסטר מרחיבה את תחומי פעילותה ותחל להפעיל אספרסו-ברים במתחמי הווידאומטים של הרשת.

מתחם ה"ווידאומט קפה" הראשון, ייפתח ב"בלוקבסטר אקספרס" ברחוב אבן גבירול בת"א בהשקעה של 50 אלף דולר.

המתחם מציע שישה וידאומטים אוטומטיים עם כ-700 סרטים להשכרה ומכירה, ומעתה יוצעו בו גם ארוחות קלות, כריכים, עוגות, עוגיות וקפה איכותי, בישיבה במקום או בשירות טייק אווי.

מנכ"ל הרשת, עופר לוי: "מתוך הבנה כי קהל לקוחותינו מעריך את חווית הבילוי הביתי האתגר הגדול שלנו הוא לרתום גם את 250 הווידאומטיים של הרשת לתחום זה, המשלים את חווית הביקור ומציע גם שירותי TO-GO  להשלמת חווית הצפייה הביתית".

הרשת, המציעה כיום ספרים, מוסיקה, משחקים, ומוצרי אלקטרוניקה שונים, צופה לגידול של 25% בהכנסות בעקבות הכניסה לקטגורייה החדשה.

תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...