 |
היינקן יוצאת בקמפיין עולמי נרחב, תחת הסיסמה: "Heineken. Meet You There". הקמפיין יותאם לישראל באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון בהשקעה של כמיליון דולר.
לצד המדיות הקונבנציונליות לפרסום הקמפיין, תשקיע הייניקן גם בשימוש במדיות חדשות כגון: פרסום על גבי מגשים בארקיע , מושבים בסינמה סיטי, שקיות של בלוקבסטר וחולצות של מדריכי כושר ומצילים.
יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו: " בהיינקן מאמינים שעל מנת להתחבר לצרכן הצעיר הבלייני צריך להיות מפתיעים, שונים ולעשות דברים שלא עשינו בעבר, לא עוד פרסום שגרתי של צעירים השותים בירה ונהנים, אלא גישה חדשנית המדברת לקהל הצעיר ויוצרת אצלו מעורבות גדולה ועניין".
מנהלת קריאטיב : סיגל עבודי, ניהול לקוחות : נעמה סקלי , קופי : עד נוי, ארט : נעמה גבע , תקציבאות : סיון נוי.
|
 |
 |
 |
 |
|
|