ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הייניקן פונה לצעירים
תשקיע כמיליון דולר בקמפיין שיפורסם על מושבים בבתי קולנוע, מגשים בחברת תעופה וחולצות מדריכי כושר
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
14/6/2005 12:02
היינקן יוצאת בקמפיין עולמי נרחב, תחת הסיסמה: "Heineken. Meet You There". הקמפיין יותאם לישראל באמצעות משרד הפרסום מק'אן-אריקסון בהשקעה של כמיליון דולר.

לצד המדיות הקונבנציונליות לפרסום הקמפיין, תשקיע הייניקן גם בשימוש במדיות חדשות  כגון: פרסום על גבי מגשים בארקיע , מושבים בסינמה סיטי, שקיות של בלוקבסטר וחולצות של מדריכי כושר ומצילים.

יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת הבירה בטמפו: " בהיינקן מאמינים שעל מנת להתחבר לצרכן הצעיר הבלייני צריך להיות מפתיעים, שונים ולעשות דברים שלא עשינו בעבר, לא עוד פרסום שגרתי של צעירים השותים בירה ונהנים, אלא גישה חדשנית המדברת לקהל הצעיר ויוצרת אצלו מעורבות גדולה ועניין".

מנהלת קריאטיב : סיגל עבודי, ניהול לקוחות : נעמה סקלי , קופי : עד נוי, ארט : נעמה גבע , תקציבאות : סיון נוי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...