 |
פרוקטר אנד גמבל מרחיבה את סדרת "פיירי" ב-3 מוצרים, המכילים מרכיבים טבעיים, כמו עץ האקליפטוס, עץ התה, למון גראס והדרים. סדרת "פיירי נטורלס" מבטיחה, לצד הריחות החדשים, גם פעולה אנטי-בקטריאלית ויעילות בהסרת שומנים.
את הקמפיין תוביל השחקנית והמגישה סיגל שחמון. מנהל המותג, אורן ויימן, אומר: "הסיסמה שתוביל את הקמפיין היא: 'פיירי נטורלס - סגולות הטבע לניקיון מושלם'".
שוק נוזלי הכלים בישראל מגלגל בשנה כ-67 מיליון שקל, וישראל היא בין המובילות בתחום זה - אחרי ארצות הברית וגרמניה - מבחינת הצריכה לנפש.
|
 |
 |
 |
 |
|
|