ראשי > כלכלה > צרכנות > כתבה
בארכיון האתר
טבעי בכיור: סדרת נוזל הכלים "פיירי" מתרחבת - תכיל מרכיבים טבעיים
שוק נוזלי הכלים בישראל מגלגל בשנה כ-67 מיליון שקל, וישראל היא בין המובילות בתחום זה
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
נורית קדוש
14/6/2005 9:03
פרוקטר אנד גמבל מרחיבה את סדרת "פיירי" ב-3 מוצרים, המכילים מרכיבים טבעיים, כמו עץ האקליפטוס, עץ התה, למון גראס והדרים. סדרת "פיירי נטורלס" מבטיחה, לצד הריחות החדשים, גם פעולה אנטי-בקטריאלית ויעילות בהסרת שומנים.

את הקמפיין תוביל השחקנית והמגישה סיגל שחמון. מנהל המותג, אורן ויימן, אומר: "הסיסמה שתוביל את הקמפיין היא: 'פיירי נטורלס - סגולות הטבע לניקיון מושלם'".

שוק נוזלי הכלים בישראל מגלגל בשנה כ-67 מיליון שקל, וישראל היא בין המובילות בתחום זה - אחרי ארצות הברית וגרמניה - מבחינת הצריכה לנפש.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

צרכנות
מגהצים יותר: זינוק של 10% בסך הרכישות בכרטיסי אשראי  
תווי שי - הנחה שעולה ביוקר  
בעקבות המיתון: השי לחג מתכווץ  
עוד...