ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
ידיים לוקס
לוקס בקמפיין לסדרת סבונים חדשה לידיים באמצעות JWT ובעלות של 250,000$
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
9/6/2005 11:22
יוניליוור ישראל, המשווקת את המותג לוקס, עולה בקמפיין פרסום בטלוויזיה לסדרת הסבונים החדשה של לוקס לידיים. הקמפיין, בהשקעה של כ-250,000$, יבוצע באמצעות משרד הפרסום JWT.

הסדרה החדשה מציעה מגוון ניחוחות מיוחדים, רכיבים איכותיים, צבעוניות עשירה ומראה מדליק.

הסבונים הנוזליים החדשים מוצעים בשלושה סוגים וצבעים: בתמציות פרי (ורוד), אלוורה  (ירוק)
ומינרלים מן הים (כחול).

הסיסמה שליוותה את הקמפיין למוצרי השער עם שרה ג'סיקה פרקר Lux brings out the star in you ממשיכה גם לידים.

יורם דמבינסקי- מנכ"ל ומנהל קריאייטיב, סלביה גבע - סמנכ"ל תכנון ואסטרטגיה, יואב מגל - מנהל לקוחות, בועז הלחמי - קופי, הילה שאלתיאלי- ארט, שרון בן דוד- מפיקת משרד, מאיה סלומון - תקציבאית, ענת בן יעקב - פלנרית , פוסט פרודקשן- גראוויטי.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...