ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
מרגישים נוח
הצצה לפרסומת החדשה לטמפקס, מבית היוצר של גלר-נסיס. טל ברמן אחראי לקריינות
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
7/6/2005 12:49
פרוקטר&גמבל מעלה לאוויר קמפיין ל"טמפקס קומפק פרש". את הסרטון, ברוח שנות ה-60, מקריין טל ברמן והוא מלווה בסלוגן "טמפקס קומפאק פרש – תרגישי בנוח".

לצפייה בסרטון,
לחצו כאן.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יכלול בשלב הראשון רק טלוויזיה, ובהמשך יתווספו מודעות פרינט בעיתונות הארצית ובמגזינים לנוער. היקף ההשקעה בקמפיין עומד על כ-2.2 מיליון שקל.  

גבי סוסנוביץ, מנהל מותג טמפקס בפרוקטר & גמבל ישראל: "טמפקס קומפאק פרש החדש מוגדר כ- 'טמפון המושלם', המשלב את כל היתרונות – דיסקרטיות, נוחות, קלות בהחדרה והגנה מושלמת במוצר אחד".

מנהלת אשכול לקוחות – כומי כרמון, מנהלת קריאטיב – מירב קורן, צוות קריאטיב – עמוס טהר, ארז רובינשטיין, תקציבאית – מירב קרופרו, סופרוויזרית – מיה צוראל.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...