ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
HOT מקדמת את "השמינייה"
חברת הכבלים השקיעה חצי מיליון דולר בקמפיין לסדרה המשודרת רק ללקוחות הכבלים
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
NRG מעריב
6/6/2005 14:14
חברת הכבלים HOT יוצאת בקמפיין לקידום סדרת הילדים והנוער "השמינייה", בהפקה עצמאית של HOTVISION, אגף התוכן של HOT.

הקמפיין, בהשקעה של כחצי מיליון דולר, יכלול סרטון טלויזיה, אינטרנט וטיזרים ופרומואים בערוץ הילדים, תחת הסיסמה: "השמינייה – אין דבר כזה".

"השמינייה" היא הפקת מקור של ערוץ הילדים, שתשודר מדי יום רק ללקוחות HOT.

במאית: שירי שחר, מפיקה בפועל: יפעת סלע, צלם: ירון שרף, ארט: יעל ומיכאל, פוסט פרודקשן: ג'רונימו, מנהל קריאטיב ראשי: עדי סופר, מנהל קריאטיב: יואב ריד, מפיקה: מיכל אורון, קופירייטר: קובי דורון, טל שלום.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...