ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הנאות בלבן
שטראוס תחלק ספרונים ברוח מותג הגבינות במסגרת פעילות קד"מ באמצעות טרגט דיירקט
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/6/2005 13:32
שטראוס מחלבות יוצאת בפעילות קד"מ ייחודית, במסגרת הקמפייןלגבינות החברה, באמצעות חברת טרגט דיירקט (מקבוצת טרגט מרקט).

החברה תחלק ללמעלה מחצי מיליון בתי אב עותקים מספרון "הנאות קטנות"  - המעביר לצרכן את המסר העומד מאחורי המותג "גבינות שטראוס", בדרך אישית.

לדברי סיגל שילוני, מנהלת השיווק של החברה, "השימוש במדיה אלטרנטיבית תופס תאוצה בעולם, הצורך בקשר אמוציונלי עם הצרכן הולך ומתחזק וסיפור הגבינות, עומד בפני עצמו".

מנהלי לקוחות: קרן מוסטקי, אורן קליינר, עיצוב: אמיר זלצר, קופי: שרי סימנטוב, צילום: יסמין ואריה צלמים, סטיילינג: נורית קריב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...