ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
הגיע לריץ'
קמפיין הריץ' מדיה ל"סבן אפ", מבית היוצר של d-say, זכה בתחרות "המתפרצת שתופסת"
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
6/6/2005 11:29
קמפיין האינטראקטיב ל"סבן אפ" של טמפו, מבית היוצר של d-say, זכה במקום הראשון בתחרות"המתפרצת שתופסת", לבחירת קמפיין ה-Rich Media המוצלח ביותר שארגנה בחודשים האחרונים חברת CHECKM8.

לצפייה בקמפיין הזוכה
לחצו כאן והמתינו.

יוצרי הקמפיין: התקציבאית עדי נוי, ואיש הקריאייטיב דניאל גינזבורג, זכו בכרטיס טיסה ללונדון וכרטיס כניסה לכנס NMA Effectiveness Awards 2005 , שיערך בסוף החודש.

מבין מדרגי הקמפיינים לכל אורך התחרות, עלה בגורל יונתן רווה מאתר ONE, שזכה בחבילת פינוק זוגית בספא + ארוחת ערב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...