ראשי > כלכלה > פרסום ושיווק > כתבה
בארכיון האתר
נערת תפוזינה חוזרת
מוניק ספרונק מככבת בקמפיין החדש לתפוזינה שצולם בבודפשט, מבית היוצר של ראובני-פרידן
לכתבה הקודמת דפדף בכלכלה לכתבה הבאה
עירית יוסילביץ'
5/6/2005 11:09
יפאורה תבורי מחזירה למסך את דמותה של "נערת תפוזינה" ומעלה קמפיין תדמית חדש למותג, בכיכובה של מוניק ספרונק (ארוסתו של הדי.ג'יי –טייסטו).

הקמפיין, מבית היוצר של ראובני-פרידן, צולם בבודפשט והוא עולה בהשקעה של 1.5 מיליון דולר.

בשונה מהקמפיינים הקודמים של המותג, שגררו ביקורת על פרובוקטיביות יתר, משאיר  הקמפיין הנוכחי  את הסממנים המיניים מאחור ושם דגש על "תמצית הג'ינג'יות – אופטימית, כריזמטית, סוחפת, אנרגטית ומלאת FUN".

לדברי אלי פייגלין, מנהל השיווק של יפאורה תבורי, "הקמפיין מציג את נערת תפוזינה החדשה - דמות  ג'ינג'ית, יפיפייה וצעירה ומחזק את החיבור הטבעי של תפוזינה לפרי, להרגשת החיוניות ולרעננות".

יצוין כי
לאחרונהשדרגה החברה את סדרת תפוזינה אקטיב והחלה לשווקם ללא תוספת סוכר. הקמפיין הנוכחי אמור לתמוך במהלך זה, תחת הסיסמה: "תפוזינה - עושה רק טוב".

מנהל קריאטיב: ספי שקד, מנהלת לקוחות: שלומית רשף – שני, מנהלת פלנניג: זהר מנור, מנהלת הפקה: אסנת בן משה, סופרוויזרית: גינת זהבי, תקציבאית: יעל קנדר, מפיקה: אורלי פוקס, ארט: יעל קנדר, פלנר: שחר ארגוב.
תמונות
מינויים
ביטוח
דעות
נתוני בורסה
בארץ
צרכנות
שוק ההון
  מדד הגולשים
הנדל"ן לא מתקרר:...
                  34.64%
לא מורידים את...
                  11.8%
"אנחנו נשתה קולה"
                  9.65%
עוד...

פרסום ושיווק
טיף וטף  
אפקט הפחד  
לחשוב יותר זה פשע  
עוד...